2010年3月12日 星期五

Alice in Horrible Land

話說今天去睇我最喜歡的Johnny Depp有份主演的Alice in Wonder Land
所以心血來潮地想整呢款甲



(真係好想搵一日化下佢呢個妝,好鬼吸引我囉!..Haha~~)

咁岩地之前朋友去日本旅行
所以搭單地買了幾本指甲書
見到有一款是Alice in Wonder Land 嘅指甲
一睇就好鍾意,所以參考左佢
而整左一款Alice in Horrible Land
(因為我手殘,所以整得太樣衰了)

甲油用了黑,紅同白
印板有M48,M77同M59



印油同甲油嘅顏色係一樣的



先為左右手油上不同顏色
原來Revlon都幾好搽的啊~



發覺我的手皮不知為什麼
近來厚了好多好多
仲生滿了倒剌添,慘不忍睹呢..

之後就在白色指甲上打格仔



好樣衰呀~
完全在咁短嘅指甲上面
劃條直線都劃唔到囉~

之後就在印上圖案
劃下心心,階磚..梅花
寫下字咁..
再貼上小膠珠




但發覺原來當我搽了IPO的甲油後
再用紅色印油印上
係唔得的..完全睇唔到紅色之如
係甲面上只係得個"hoo"
真係枉我專登去買支紅色印油添
下次有機會再用佢先得

完成圖就是這樣囉~~







真的Horrible呢~哈!哈!哈!

我諗就連愛麗斯都會嚇親~~
相信它將會逗留係我雙手嘅時間係超短
下次轉款希望可以靚D啦




多謝收看~


 



 


沒有留言:

張貼留言