2008年4月17日 星期四

In D 呀 !!

今天又慶幸可以早左些少放工
大約七點就走得了
我提議去食大家樂的
但唔好彩,金鐘兩間大家樂都冇位
為有改去食得夠尖既大快活

我叫左咖哩黑豚肉飯
明明叫左加辣
但係都係一D都唔辣既
不過黑豚肉都OK既




蝦子餅食In D 呀乾咖哩
唔...我覺得真係乾得仔囉
雞胸仲好"鞋"添呀
乾咖哩都唔係好岩我
但賣相靚個我個個好多




食完見仲有時間
未夠鐘搭巴士
所以就去肯德基試下個芝士波
我覺得佢外層硬左D
但我呢個芝士怪都覺得好味





(唔係得三粒,只係我食左兩粒姐!!)






P.S. 唔怪得知大家樂兩間都冇位
    而大快活就算得一間都大把位啦!!
因為真係大家樂好食好多!!




沒有留言:

張貼留言