2008年4月11日 星期五

Benefit

因為冬天過去了
所以家中的卸妝油唔係好想再用了
又想搵D係溫和既卸妝東西
我今次就買左Benefit 既 makeup remover
當我上網睇下邊度有Shop既時候
又比我發現都有幾樣佢既Products我都想買呢!!






Gee...that was quick!oil-free makeup remover for eyes & face $190
佢係完全不含油分的,卸妝既程度都好好呢!!
用完都冇覺得"猛猛緊"
只係始終眼睫毛液都係卸得唔夠乾淨
同埋價錢貴左少少呢!!
******************************************************************






Bio-ing $190
我本身仲想買Bio-ing Concealer 的
但去到既時候又比Sales 姐姐游說左買另外一隻添
因為我見到Erase paste 呢隻係冇咁乾
Bio-ing個隻比佢乾身
驚用左之後有D細細既乾紋出黎
(
因為我眼周圍係比較乾乾的)
所以後來都係買左Erase paste

當然..又係貴少少啦!!




Erase paste $260





如果想知多D佢既Products
可以去一下佢外國既Website
http://www.benefitcosmetics.com/gp/home.html


沒有留言:

張貼留言