2008年4月26日 星期六

八八八拉麵

琴日又係星期五
一到星期五,就想同蝦子餅去食好野
今次放工無意咁去左銅鑼灣
我又好想食拉麵Wor..
行行下就去呢間啦
叫八八八拉麵
我地去到都係7點
所以唔使等位
但當我地叫左野食等緊既時侯
就開始要等了..好彩
蝦子餅叫左醬油魚湯叉燒拉麵
我有飲到佢D湯...好味..好清呢!



我叫左辣湯拉面
唔辣的..可能我成日都好辣
所以一去到D食麵既地方
我都會揀辣既麵食
都好味,但就冇咩特別
我仲加蛋添(建議將隻蛋放入湯中整熱佢,因為隻蛋唔熱的)






我地仲有叫左餃子同雞肉棒
餃子皮薄..
雞肉棒係我既至愛
(因為我鍾意佢入面係有D軟骨的..哈哈)








今餐二百大元
聽閒如果Lunch仲平呢
但我唔食Lunch的..所以冇機會食了

本身諗住食完去Sogo行下
點知...一出去就落雨了
冇心機了
下次先行啦!!




八八八拉麵地址:-
銅鑼灣軒尼斯道499號永光商業大廈B2地庫



沒有留言:

張貼留言