2008年4月5日 星期六

滿足的花紅(只係今年)

其實公司花紅已經出左一星期了
但係點解而家先寫Blog呢?
因為....我一路都諗緊0係唔0係呢道寫呢?
我好想講一些自己既感想
但又好驚會得失一些人

直到今天
我都係想講D我既感想出黎
今年既花紅我自己當然接受
因為真係唔錯,都有半年既人工
自己當然十分開心啦
就連蝦子餅都有五個半月

就分花紅事件來說
公司基本上都是大老細比一舊錢出黎再自己Dept. Head 分左佢
(我估的,唔知真實係咪咁)
個個Dept Head 分錢都有可能大有不同
可能平分, 可能根據工作表現分, 又或者係根自己個人喜好分
我就覺得我既Dept Head 係根據工作表現分
咁可能有人多D有人小D, 這些無可避免
如果唔係我自己都唔會比其他人多一些
當然 有同事比我更多啦!!
但我自己都已經滿足了(做人要知足呀嘛)
就係咁令到我個Team既一位成員好唔開心
因為比佢想像真的小了一些
當然我也有安慰佢,但我覺得阿Head咁分係有佢自己既原因
因為我都覺得佢應該係小D的

呢位同事我自己係覺得佢真係OK的(做事方面)
因為佢平時返工都好勤力,都好幫得手
成Team人之中相比其他人我會自己放她第一
係真的,如果是只說工作表現
她的身體唔係咁好,成日都會病
所以成日都請病假的
好多時我個電話8:30一響
就知道佢唔返了
(因為我同佢講過我會8:00返到公司,所以佢唔番早D話比我知
我可以去做定我要幫手既工作)
我真的想信佢好大可能可以請哂一年既病假的
每當我知道佢唔返(尤其係連續兩日都唔返)
我個一刻真係好嬲的..我成日同自己講唔關佢事的
人地病一樣唔想,一樣好唔舒服的
但我一諗到跟住我又會有好多野去做
我又會戰勝唔到心入面個個我..點解既!!
你地會唔會覺得我好衰呀!!我真係唔知點樣可以令自己下次唔好咁
就係咁,因為佢咁樣,令到我覺得佢小Bouns既原因唔多唔小都同佢呢樣野有關的
但當佢一返番工之後,我又會將我好嬲佢既事又忘記左!!
唉...我都唔知自己想點!!


希望今篇既Blog唔會令大家開始唔鍾意我啦!!
P.S. (我對以上既人物絕無惡意成份的,請見諒)


我的工作枱,比起上次又多了很多無謂既野了







沒有留言:

張貼留言