2008年4月11日 星期五

泰皇菜加發記

都出左Bouns成個星期了
所以都係時間請屋企人食飯了
因為爸爸媽媽,妹妹妹夫,同埋我地都係住青龍頭
近近地就出深井食啦
今次我揀了泰國菜
上次同蝦子餅都已經食過一次OK
所以今次揀了呢間




我地叫左好多野食
生蝦刺生,佢地D蝦都好生鮮的




都係馬拉盞通菜啦,我至愛,冇辦法..哈哈




豬頸肉,炸軟殼蟹同併盆
不過最好味都係蝦餅..










鐵板蠔餅同蒸烏頭,烏頭個D湯真係好好飲
唔覺唔覺咁比我飲哂







仲有肉碎炒飯,炒金邊粉同咖哩加蒜蓉包(咖哩唔記得影添)










之後埋單再過隔離食發記
我食芝麻糊湯丸,蝦子餅食楊枝金露










再叫多個芒果pancake 同芒果糯米糍share 食







因為之前泰國野我請,所以甜品就多謝我妹夫了....
好飽好飽..............個日飽到個肚脹哂

沒有留言:

張貼留言