2008年4月4日 星期五

朗田日本料理

星期四晚約了好朋友去食飯
(因為F朋友生日呢? )
今次去朗田
之前佢地以經去過一次
因為好食,所以再去
今次我地係去奧海城個間




我地去到但未有位,要等到九點先有
個度有幾張紙可以任叫的
飲品有汽水任飲
呢款蝦唔係任食的
係用coupon先有,每人一隻
都好食..Ok 架!!




我地仲有叫炸野, 串燒, 魚生, 壽司等等










如果我有機會再食
我會主攻串燒
我自己本人就對佢D炸物嘛嘛地
因為食完會好快飽
魚生接受的
串燒我覺得好好味
尤其所有有關雞軟骨既串燒

跟住當然又係好飽好滿足咁返屋企啦!!



沒有留言:

張貼留言