2008年4月16日 星期三

何必偏偏選中我

今日為了一些小事
又令我好唔開心
明明係你地範疇既野
因為你地一兩句既說話
又令我加添DD既工作

可能只係小小野姐..
唔需要咁激氣
但如果過一排又同我講
"我地咩咩咩..呀!! 下次你幫我咁咁咁"

咁又點呢?


咩叫積少成多,你地唔係唔明呀?
我只係覺得你地做唔切既話
你地自己個Team去攬番掂佢囉!!
唔係因為我係小薯就可以咁..下話

我覺得我已經幫左你地都好多野喇
你地上手個個做野都唔使我去幫你地
佢自己做哂架!!
所以..我好掛住你呀! E 小姐
不如你番黎做啦!!



Photobucket
  (我唔仔呀!!)









 


沒有留言:

張貼留言