2008年4月12日 星期六

清真牛肉館

今天我們約了豆子一齊去食牛肉餅
其實我一路都想食的
但因為成日都好懶去
又覺得九龍城唔就腳
所以不嬲都得把聲

難得今日工作都OK
所以就放工決定去這裡了
我地去到大約8:15分啦
但好多人,我地等左差唔多九個字先有位

今次我地叫了六樣野 (但只影左五樣)
首先係酸辣湯 
佢好明顯係落左胡椒粉
因為正常出面係唔會用胡椒粉的
但一樣好飲的



跟住叫了麻油雞
冇咩特別, 一般啦
冇咩麻油味..唔知點解叫麻油雞



咖哩羊腩 同 蔥油餅
都OK的,牛腩炆得好淋
唔羶的(但我好鍾意個種味的,食唔到羶味有D唔開心)
同埋都幾辣






當然仲有主角 - 牛肉餅啦
好好味呀,真係超多汁
一定會流哂D汁出黎呢!!
我地每人叫左兩個添呀




食完之後再去搵甜品食
去左呢間叫甜蜜居




我叫左法式焦糖燉蛋
面頭脆脆的,D蛋好滑, yummy !!



蝦子餅叫左紅豆涼粉
佢話唔好食,唔夠凍
D紅豆又好硬Wor...



豆子叫了波蘿荔枝特飲
她就幾得意,話都Ok 既!




總括黎講
牛肉餅真的好食
但個鋪好細,D位好逼
下次都係放假平日既下午去好D
(因為我係食環景多於食物的..哈哈!!)





沒有留言:

張貼留言