2008年4月21日 星期一

我何得何能呢?

今日又有新野喇!
話說我阿姐星期三放假
如果阿姐放假
我平時做D野會比一位S Grade 既同事Y Check的
咁呢位Y同事做既野又會比另外一個Officer C 車的
但呢位Officer C 已經走左
而新既Officer A 上年既9月已經入黎

咁正常阿姐放假
Y同事做既野當然係Officer A Check 啦
點知今日阿姐同我講
Y同事做既野我Check
因為Officer A 仲未得Wor...
吓....我冇聽錯呀

叫個Clerk (即係我) 去做Checker
唔係呀,話哂Officer A 都有半年多啦
唔係半星期,半個月Bor...
你唔係去Train 佢既咩!!
咁如果大半年都係未得就即係Officer A 有問題喇Wor...
再唔係一係你Train得唔好啦!!

好在阿姐你放一日..
你遲D7,8月放兩個星期
我真係唔會幫呀!!
一係比番Officer 既5%人工我囉!!

1 則留言: