2008年4月4日 星期五

Happy Friday

琴日真係Happy Friday
因為我節目好豐富
飲茶 - 竹戰 - 食燒鵝 - 再竹戰
哈哈..好開心
蝦子餅好早起身執野再去超市買野
而我 又係繼續訓 zzzzzz
(=0=)""你真係懶得好緊要""
跟住12:00p.m.落樓下大八方揾位先




好在都即刻有位
好肚餓,即剔飛仔啦!!












其實我地叫了超多野食的
但太餓了,後來已經冇影相了
今餐食左$490大元
5大人一小朋友都叫貴了點
冇辨法啦..這裡飲茶係貴D呢!!

之後竹戰我都係贏呀(同蝦子餅兩份)
我地打到咁上下就當然去醫肚先啦!

去了裕記 - 好多人呀!!下次真係要早D去先得喇













好味道!!但鵝真係要熱辣辣食先好食
一凍左會差D呢!
個湯好正,我覺得唔夠飲添呀
下次同蝦子餅兩個去食都要叫先得
蝦丸不嬲都係我必叫既菜 所以一定叫
魷魚係蝦子餅叫的~~我自己就麻麻地

之後就番回屋企繼續竹戰了
我地幾個都話我地係咪傻左
一朝打到晚..哈哈!!好難得呢!!



1 則留言:


  1. 好想食呀~~~~ 成隻食仲正~
    [版主回覆04/05/2008 15:02:00]我地係叫一隻架..但佢分開兩碟比我地 你見唔見左手邊又有一碟呢

    回覆刪除