2011年7月2日 星期六

直擊Evvus皇牌療程之一ACR細胞再生過程(相片可能會令人不安~)

兩星期前花花都有提及過,去了Evvus見了一下醫生
最後醫生就決定給我來個ACR細胞再生療程
在剛剛過去的星期二我就體驗了這ACR~



ACR細胞再生技術 (Autologous Cell Regeneration)
即係將自己嘅細胞生長因子,導入肌膚0.2mm皮層
細胞生長因子就即係儲存於血小板內的蛋白質
專責發放訊號以調節細胞的各類更生功能
可幫助加速細胞更新,有效撫平皺紋、表情紋
提升肌膚彈性, 收細毛孔, 淨白膚色等等

,事不而遲開始囉~



開始時先安排係我手臂抽出小量血液
之後會將被抽出的血液與專利試管混合
再放入離心機大約五分鐘



等待血液分離其間
就安排在房間先進行洗面
洗面前會先穿上袍子及戴上衛生帽
以防一陣進行導入療程時會弄髒自己的衣服




今次花花比較特別
因為醫生說會先用針筒將生長因子精華注射入我的虎紋
之後先再用導入儀作完面導入




洗好面就過去另一間房間先影低療程前的樣子



因為要用針筒注射關係
所以會先塗上麻醉藥膏




等候大約廿分鐘,待麻醉藥膏發揮作用




抺走藥膏後先來一下全面消毒






正式開始前會再確認一下自己被分離後嘅生長因子精華
試管上會清楚寫上自己的名字及會員編號




這枝就係血液被分離後的樣子
最底的深紅色是血液中的雜質
中間的是啫喱狀的物質
用來分隔開最上層淡黃色的生長因子精華
因為精華是取於自己體內的,導入皮膚後都唔會出現任何過敏反應
所以是十分安全的醫學美容技術




醫生正從試管中抽出精華在針筒上
躺在床上的花花不知不覺中都緊張起來



好喇~真係開始喇~大家有心理準備未呢~




先是直接打入兩邊虎紋位置
醫生一路打,護士會用棉棒幫我印走血水
這個特別加入的過程我可是沒有感覺喇
當然啦~一早就塗了麻醉藥膏嘛
睇返相先知原來係咁~
哈哈,梗係啦,我個日瞓係度咩都睇唔到呀~




之後將針筒裝入導入儀
就係呢枝成把槍嘅物體喇
先從右邊面開始,由腮位一路打上
之後額頭,右邊面一樣,最後下巴,鼻子….
就這樣一下一下將生長因子精準地導入0.2mm皮層
途中一樣護士會用棉棒一路印走血水





過程中醫生一路都會問我接受得到嗎?痛唔痛? 痛就出聲~
但花花就係咁,忍得都忍,如非必要都會握實拳頭
都係醫生精明,看得出花花表情,就會問我係咪痛
咁大家又會問係咪好痛架?
其實話好痛又唔係,但打到額頭,腮骨同鼻頭位置會有一點點
其他地方我都接受得到的呢~大家都可以放心
我仲同醫生講我覺得自己好似一塊壁報板添~
如果真係好痛,我諗我應該講唔到笑喇~




之後醫生見仲有少少剩
(
我有咁多生長因子嗎?)
所以就咁直接用回針筒輕輕吉在一些細微地方
例如鼻尖上,近眼位置等等





最後再洗多一次面
整個過程就完成了




當日臨走時給了我保濕Cream
始終做完皮膚會比較乾
還提醒我記得唔好暴哂,唔好焗桑拿
兩三日內也不要塗上有果酸美白成份嘅產品
只需勤保濕就可以了




整個療程其實做完之後已經唔痛
講緊都係打時個幾下有一點點~
但面部會有點緊緊的,加上花花又塗了麻醉藥膏呢
但返到屋企之後塊面都已經回復正常
之前因為醫生一早講咗做完之後有機會會有點紅
所以花花一早就準備定口罩
但當洗完面後立即照鏡子的我
又發覺沒有好紅呀,口罩也沒戴上就離開了

但因為始終用上針筒,導入儀打入皮層
所以第日花花面上總會有一些地方有瘀點
不用擔心,幾日後就散咗




以下網址可得到Evvus專業醫生細胞再生諮詢組合

http://www.evvus.com.hk/edm/201106/CBLOG0611A/Form.aspx?ref=CBLOG0611F


 


 


 


 


 


分享完畢
多謝收看


 


沒有留言:

張貼留言