2011年7月19日 星期二

葵芳又一好去處~Purple House 第三分店開張之喜!

剛剛嘅星期日
花花又去咗我好鐘意去嘅葵芳喇
又去睇戲?濕平?
非也非也,兩樣都唔係
今次嘅目的係佢



Purple House 第三分店 - 葵芳店
話咁快就開第三間喇
終於新界區嘅朋友仔有福喇
時間過得真係好快
初初因為花花喜歡玩印花美甲
所以就去玩下印甲班
估唔到仲同佢地做埋朋友添
所以你地開分店,又點少得我去攪攪震呢



相信大家都一定熟識印甲呢樣好好玩嘅野
如果唔知係咩...唔緊要,去睇返花花D印甲文就知架喇 !!




今次多得水魚小姐
我地嘅祝賀禮物就用咗果藍喇
因為可以自己食返嘛~哈哈哈,我好為食呢






當然其他人送嘅花都好靚啦
我又點會放過咁好機會呢
即刻就幫D花影多幾張沙龍相先



Konad Professional Nail 系列終於都面世
我之前等到頸都長,一共一百二十隻色
咁多,緊有一枝岩自己啦




花花當中鐘意隻深藍色,粉色都唔錯
紫色有深有淺,加埋都有六七隻紫,點揀好呢?




呢邊放咗嘅都係Konad 嘅甲油





少不了當然 Dress Up 甲油啦
呢個除了普通甲油外,仲有絨面,爆裂,閃粉
我推介絨面..真係好正,夠特別之如仲有係我最鐘意嘅一點
" 就係快乾"........



甲油色版放哂係度
方便大家慢慢揀






當然仲有印花set,其他美甲用品等等
仲有花花之前玩嘅金屬甲添
加多咗好多顏色啊~



Konad 除了甲油外還有化妝品啊~





未到吉時,所以我地又無無聊聊咁玩指甲喇



玩印甲又點少得印花油呢~



好喇~吉時到...嘩...恭喜呀
開張喇~




係呢度
花花希望你地長做長有,生意額直線上升
記住..下個落腳地係香港區喇
等我放工可以去搵你地嘛~哈哈哈



這個鴨鴨吹風機
真係可愛死了
尤其個鴨咀~



分享完畢
多謝收看



沒有留言:

張貼留言