2011年7月19日 星期二

越黑越強

方便快捷唔辛苦永遠都係我最喜歡嘅減肥方法
第二條件就係唔會難入口

估唔到就連飲住茶都可以瘦身



今次花花就試咗<正統黑烏龍>
呢次真係開正我個範
因為本身花花係好鐘意飲烏龍茶架
平時就算出去行街買野飲,我都會唔揀水走去買茶飲
說是每日飲用,可減少身體對食物油份嘅吸收
同時間還提升新陳代謝及增加脂肪輸出量
包裝主要由黑加金嘅包裝,玩型格feel ?




到期日印在盒底,都有成二年多嘅期限
就算真係慢慢飲都唔使驚




營養標籤度可以睇到完全係零脂肪,零卡路里,零糖份
咁我就可以好放心飲用喇~




一盒一共有16
我自己就每天飲兩包
早餐及下午茶各一包
一路食,一路飲,可以阻隔中性脂肪吸收達20%
仲可以提神醒惱..
除了早餐下午茶,其實佢係咩時間飲都得
午餐,晚餐,隨時隨地鐘意幾時飲都得
自由度真係好大,好岩我人馬座嘅性格,我要自由啊~ 哈哈




每包會有個開口位
沿住開口位一拉就已經得咗,輕而易舉




每個金色小包裡面都有一包獨立茶包
茶包當然比起要隔渣嘅茶方便好多啦~I like it~
仲可以將佢地帶返公司慢慢享受
茶葉採用了精選嘅黑烏龍茶葉,當中經過嶄新嘅提取技術
<烏龍茶茶多酚>含量提升100%
保存咗烏龍茶天然味道之如,更加帶有抗氧化功效




放好茶包,加入大約200cc嘅熱水
等待2-3分鐘
一杯美味嘅烏龍茶就誕生喇
如果喜歡的話可以沖定一大枝,放入冰箱雪凍
夏天將佢帶出街,咁就可以行到邊飲到邊啦






話明黑烏龍
當然比起其他烏龍茶會比較深色
黑色 就係來自上文提及嘅<烏龍茶茶多酚>
顏色越黑就代表減肥功效越強
<統黑烏龍>中嘅<烏龍茶茶多酚>就係因為含量高咗一倍
所以先會出現比較深嘅茶色
亦代表佢嘅減肥功效比一般茶更強




直到今日,花花已經就黎飲完一盒
飲用其間,發覺上洗手間次數多咗
排毒方便亦都好咗~肚仔都冇咁谷住谷住
現在花花每天返到公司第一件事就係去茶水房沖一杯靚茶飲
一邊食住早餐,一邊嘆茶,工作?嘆完先算
……….越黑越強
唔係黑仔呀,係黑烏龍啊…………..




分享完畢
多謝收看

 


 


1 則留言:

  1. 有效嗎??
    [版主回覆05/11/2012 06:28:30]我自己覺得都唔錯,尤其去水腫方面添

    回覆刪除