2011年7月8日 星期五

這個夏天,我要面油同毛孔Say Bye~ 快D冬天..快D冬天..

夏天一到,大家第一時間諗起咩呢?

游水?熱死?定好貴嘅冷氣費?哈哈哈哈~
我就當然係後者排第一啦~
所以花花自己其實不太喜歡夏天
尤其一到夏天,當每次出街
唔使十五分鐘,我已經大汗疊細汗
同時間除了汗之外,塊面又開始標油架喇~
有時我會用紙巾給走多餘嘅面油
我很少用吸油紙的,因為花花係混合性皮膚
面兩邊比較乾,如果印走哂D
又會到D乾紋走出黎~真係麻煩的皮膚啊~



這兩星期多用到了這三枝Bioderma 的控油產品
-
Sebium Serum 再生換膚精華
-
Sebium AKN Fluid 控油去粉刺乳液
-
Sebium Pore Refiner 收毛孔控油精華

說實話,這三枝實在太似樣~
我一開始用時也會下意識去望清楚先用
到用到習慣了,就會開始識得分辨佢地~哈哈
其中的Sebium SerumSebium AKN Fluid 更係今次加入的新成員
含溫和的果酸成份,有效咁去除表皮的老角質層
促進皮膚新陳代謝,可以幫助修復暗瘡疤痕



收到這三枝野個時,細看之下
發覺了盒上的側面有一點點的東西
oh~
字嗎?這下子我真的有點感動
不知道為什麼?就係覺得太貼心,可以令任何人也用得到呢~
在這裡花花的確要比十個叻你們了


就先看看Sebium AKN Fluid 控油去粉刺乳液
要辨認它,記住係匾身綠色蓋子



含專利Fluidactiv®成份,改善皮脂氧化變硬,阻塞毛孔問題
還有能有效溫和去除老化角質,減少黑頭粉剌形成的果酸及水楊酸
當中3%的葡萄糖酸鋅具強效消炎作用,仲可以減低暗瘡菌形成添
暗瘡及控油產品難免會令到皮膚比較乾的
所以加入了甘油及木糖醇保濕配方,控油之如亦同時間保濕




白色的乳液狀,早上洗面後我會將它搽在整面上
味道是帶點清新的,塗抹後很快吸收,不會泣,是清爽型的乳液
如果用於化妝前會有一點擦膠碎,但我試過,只需早一點塗上
不要搽完即刻上妝,這個問題就不會發生的~




另外白色圓形蓋的是Sebium Serum 再生換膚精華
除了同乳液一樣含有Fluidactiv®成份之外
還有15% 甘醇酸,亦是幫助去除表皮的老死角質
促進細胞新陳代謝的一種果酸成份
當中的維他命B5可令皮膚細胞組織增長及自然修護,滋潤肌膚



Serum是透明的,比啫喱再水一點的質地
隔晚用於潔面後,避開眼睛及唇部周圍
我是單獨用它的,但如果喜歡的話可以配合晚霜前使用



初初一搽上去未會即刻爽哂個隻
在面上塗開後再一路用掌心輕按,feel到佢D精華慢慢咁被皮膚吸收
雖然做不到快的要求,但於晚上用上它,我是絕對不介意亦不會作對投訴的
如果大家想有最理想效果,就請連續4星期使用啊~



最後係Sebium Pore Refiner 收毛孔控油精華
同乳液一樣是匾身,辨認方法就係佢係白色蓋
適合油性,混合性肌膚或者T字部位使用



一樣是Fluidactiv®成份,還有傘菌萃取液,水陽酸,甘露醇,銀杏葉等等
真係太多學術性成功…..都係講有咩功能大家會明白一點~
功能都係主要收細毛孔,控制過量油脂分泌,減少面上油光
軟化角質,去死皮,預防肌膚老化等等



近來就喜歡於化妝前先用佢打個底
但之前講過花花自己係混合性皮膚
所以會選擇性咁搽向T字位
如果大家係油性皮膚,就可以試下全面用
搽完之後會發覺T zone位置會乾爽咗
之後再上粉,試過如果冷氣地方,都可以Keep到放工都得
但如果整天行街街的話,大半日到啦~效果都理想的

最後加多一點小知識給大家
以上三枝都有用到Bioderma專利配方Fluidactiv®
這種創新專利技術係一種有效平衡面部油脂
降低不正常鯊烯數量皮脂中氧化嘅速度
因為鯊烯係油脂入面其中一種主要物質
如果遇到紫外線或是溫度提升嘅刺激就會氧化
咁樣就會導致毛囊皮脂凝固,造成毛孔閉塞
毛孔閉塞就會形成細菌溫床,容易引致暗瘡問題
其實皮膚上嘅知識花花真係好多都唔知~
希望不久嘅將來都有機會再學多一點

另外如果大家上Bioderma Facebook 專頁
可以download “Sebium Pore Refiner 收毛孔控油精華”$20 Coupon
可用於各Bioderma概念店或萬寧
http://www.facebook.com/home.php#!/Bioderma.HongKong?sk=app_118354914916234




現在的我都係個句~
夏天幾時完?冬天幾時到呢?
哈哈哈,喜歡夏天的你們可是不要咀咒花花我嘛~


 


 


 


分享完畢
多謝收看




 




 

沒有留言:

張貼留言