2011年7月8日 星期五

朱古力自助Bar,岩哂樣樣都想試嘅你哋

你哋鐘意咩時候食朱古力呢?


花花我就一唔開心嘅時候就特別想食
尤其每次工作遇到不開心
我都一定打電話給蝦子餅說道: 今晚我要食朱古力!!!!!
聽聞朱古力有減壓嘅功效,我自己都覺得會

食完之後心情一定會平伏咗好多

真係仲好過蝦子餅安慰我,比佢安慰之後我反而仲嬲添呀~



而女孩子永遠都係三心兩意的
呢樣又想試D,個樣又想試D
就好似自助餐咁~
而家街上嘅夾糖店舖大行其道
估唔到朱古力都可以,真係岩哂唔好糖果嘅花花



這間Chocolat-ier 位於尖沙咀區K11嘅地庫B2
位置就在自動電梯旁邊



這小小粉紅counter 周圍都佈置得十分可愛
放咗好多唔同款嘅朱古力



各式各樣嘅盒子,你們又喜歡邊款多一點呢?



花花自己就比較喜歡匾身的鐡盒子
很有懷舊Feel,尤其是瑪莉蓮夢露,直頭係經典人物呢



HelloKitty 迷的你們會愛上它嗎?



這些包裝精美的盒子拿來當婚禮回禮都不錯啊



還有當然可以將它送給你嘅至愛啦



今次花花就從自助式中試了四款Snowball






四款不同的Snowball放滿了整個杯子中
只係顏色上已經夠吸引



粉紅色 士多啤梨忌廉
啡色 泡沫咖啡
橙色 酸橙
黃色 檸檬



雪球內裡是麥心,喜歡一口一粒又得
還是貪心的一次過四款一齊食又可以姐~哈哈



如果四款中,我比教喜歡士多啤梨忌廉,主要係食落唔會太甜
如果喜歡食酸咪咪野嘅你地
咁我推介酸橙一咬時先會吃到朱古力嘅甜味
但隨之就會有一股酸味擁上,都幾得意的一款雪球



當日看見原價係
$89/100g,$139/200g
但今日蝦子餅發現咗團購價
$28/100g,$50/200g
仲有$20 Cash coupon,真係買得過
有興趣可看看,還有不足廿四小時..限時上架~

團購網址:
http://www.groupon.hk/deals/hongkong/28----50-to-enjoy-premium-confectionary--100---200-grams----20-cash-voucher-at-biteb-gourmet--up-to--220-value-/715841508

(已結束)



朱古力,我對它又愛又恨,愛它的味道,恨它的卡路里
愛吃完它那種開心同滿足感,恨它是每次吃都係因為感到不開心
但最終我還是會屈服係佢之下,因為我真係太喜歡吃朱古力

Bite Me ! Chocolat-ier



分享完畢
多謝收看





沒有留言:

張貼留言