2011年7月9日 星期六

★,。・:*:・゚☆WoodStage.Cake.Eyeshadow ★,。・:*:・゚☆

上星期六,花花去了尖沙咀的活方
參加了活方商場嘅Cocktail Party
舉行地點係Woodhouse入面嘅一間時裝店WoodStage



WoodStage 以售買 +Hotel k-bros 同 Nation 呢個兩品牌為主
當日所見佢地D衫很多元化
可愛的,成熟的,或者走型格路線都有
目的都係想可以照顧到不同嘅客人



顏色鮮艷嘅T-shirt 及背心,正好岩哂這個熱到爆嘅夏天



那天見到佢地大部份衫都喜歡向衫領,衫袖等位置加入其他原素
這件就向衫領加了珠鍊~ Office Lady 就岩哂呢件喇






還有一些經過精心設計比較少女的短褲
就像這條,褲腳位置加上喱士,pat pat 位置有個美國國旗



比較型格的黑色加閃石嘅背心
兩邊膊頭位再加上絲帶
這件款式不錯啊~





還有我很喜歡的一種衫袖
穿上它做野上黎都方便好多



走Boylish路線的恤衫





呢個袋我很喜歡,牛仔布再加鍋釘
手提位置又夠Colourful
很型格feel~
當日本身即場買下有折
但最終我都係冇買到...有點可惜呢



之後由設計師好簡短咁講下設計意念



當日還有個Mix and Match 遊戲
大家又喜歡邊款呢?



最後由MagMag勝出
恭喜啊~
場戴了獎品的MagMag立即成了主腳
個個對住你心口...........哈哈哈~



臨走時大會還送上禮物
多謝啊~



Event 完結後,基本上如果時間許可都會來個茶聚
那天揀了去食蛋糕~好美味呀~
我揀了我喜愛款式之一 ~ 栗子



談談情,吹吹水,又兩小時
這短聚我很喜歡~花花好喜歡大家坐埋一齊有講有笑的時間
亦會很珍惜每一次的飯聚~



還有我們買下的一人一盒眼影
每人都不同顏色
這眼妝說好了不日放影~哈哈哈






Event 當日的禮物我很喜歡啊~
是一個貓貓USB及很配合WoodHouse 主題的木製匙扣




分享完畢
多謝收看



 




活方商場
地 點 :九龍尖沙咀彌敦道36-44號重慶大厦地庫


 


沒有留言:

張貼留言