2011年7月19日 星期二

多功能的Daily UV Cream - POND'S明效透白防曬日霜

永遠大部份女孩子看見美白,淡斑等字眼都會特別注意
就算已經一早唔屬於用女孩子稱呼的我亦不例外
所以當然都想試試旁氏這樽透白防曬日霜



拎了產品回家就當然即刻左睇右睇~
外形係一個四四方方的盒子
成個扭計骰咁..哈哈,就等我扭下佢啦




盒子低部清楚列明到期日子



另一邊仲有教學,教埋你向邊個步驟用佢添~




打開扭計骰後就會發現個樽身同正正方方盒子形成強烈對比
因為是一個十分流線型嘅樽身,十分美觀兼時尚
咁會唔會好難開呢?又唔會啊~好容易就可以扭開佢



除了盒低外,樽身亦一樣會印有到期日
就算要仔唔要乸都唔驚會唔記得到期日



樽蓋同日霜中間仲有一塊蓋子
來個雙層保護不過花花發覺開頭用嘅時候
因為內裡嘅Cream還是滿滿的
所以D Cream會從那塊蓋邊滲出
相信要用到咁上下先會好D
証明佢用量好多呢~唔會開出黎得半樽嘛~哈哈哈






霜狀程淡淡嘅粉紅色~味道清香
花花可是不太喜歡太重香味的護膚品的啊~
今次這日霜特別加入了旁氏專業護膚中心研發的VAO-B(3TM)無瑕白皙複合因子
這複合因子包括維他命B3, 維他命E,尿囊素遮瑕微粒
而當中嘅雙重UV防曬效能SPF15PA++,亦有效減少紫外線嘅傷害



就係因為這日霜包含了防曬成份
所以塗上面後需要再慢慢推開,
亦唔會係即時吸收哂個隻
對於比較喜歡超級清爽skincare嘅花花
這個就難免會令我對它減了一點分數
但就試過推開後立即上妝亦可,不會起擦膠碎



美白肌膚方面其實一搽上面已經即時看得見
複合因子中嘅遮瑕微粒亦有作出適當的表示
因為的確感覺到面上嘅瑕疵少左




而且就連我試下用測試機測試一下水份時亦有上升




這個外形美觀的葉子形Pond’s Visible Lightening Daily UV Cream
雖然這日霜是滋潤型,而不是走花花最喜歡的清爽路線
但用途多多,集美白,防曬之如亦有少少遮瑕
而且價位十分親民,用一張紅衫魚就已經買到
這產品我覺得都已經合格有餘了~



 


分享完畢
多謝收看


 


沒有留言:

張貼留言