2011年7月19日 星期二

充滿彩色的一個下午-Kotex Art jam Event (花花自中學「呃錢」堂後的一次畫作面世)

上星期六,很高興可以出席Kotex咁特別嘅Event
地點就在天后嘅一間畫室”popaArt”



穿過呢個凍冰冰嘅鐵門
就開始進入一個色彩繽紛嘅世界



你會發覺周圍都貼哂好多好靚嘅畫作






仲已經棟好一塊塊嘅畫版比我一一陣大筆一揮
我即刻個心一沉……死喇~我一陣一定畫幅唔知咩出嚟,點算好呀?



呢間畫室原來向天后區都幾受歡迎
Eason Kelly 都黎動個筆呢



當日就連小食都十分Colourful,完全切合今日畫畫活動之餘
亦同樣切合今日要介紹嘅Kotex新產品



其實一入門口已經可以見到今日要介紹嘅主角
就係Kotex新出嘅<花漾設計>衛生棉



先唔睇入面係咩樣,就咁睇個包裝已經超級吸引
因為花花真係一個黑衣人尤其當黑色再撞埋D咁靚嘅鮮色圖案
真係何其吸引添啦~



未開始畫畫前先聽聽主持介紹一下呢款新出嘅衛生棉
這主持也是美女一名呢~都一樣好吸引到我架..哈哈哈




向主持嘅另一旁,就可以清楚睇到今次Kotex呢三款印有唔同花漾嘅衛生棉
平排咁放向畫框度,就好似一幅畫咁
所以點解當日會安排個Event Artjamming ?
相信大家都一定會知道了吧~
你地三款之中鐘意邊款呢?,我自己就鐘意最左嗰款
因為D花口嘅顏色出D…同埋當然因為有紫色啦




跟住仲安排咗一個看圖測心理嘅遊戲比我哋玩吓
叫我哋响九幅圖當中揀一幅可以代表到自己嘅圖案
我就揀咗1,因為我鐘意紫色
而且呢幅圖入面有幾隻唔同嘅紫色
當然揀呢款喇~
原來呢幅紫色,心理師話代表神秘,個人會感性D
其實唔只講咁少,但老人痴呆症發作嘅我又唔記得



之後就開始正式畫畫
先拎好顏料,畫筆,等等





其實之前知道要畫畫,所以已經諗定畫D
我仲影低咗幅相驚自己唔記得, 點知當日真係成日唔記得咗點畫,
咪不斷咁拎番個電話出嚟參考一吓…..



我呢D小學生級,當然要用鉛筆起稿先啦
如果唔係仲得了嘅




大家都好投入去為自己嘅畫添加色彩




而我…………………
畫下天,又畫下草,再畫間屋
加多三隻營養不良嘅瘦瘦羊咩咩
就係咁,我嘅超級低能作品就完成喇
(大家唔好笑我啦~我好耐冇拎起枝畫筆架喇~)



活動尾聲,大家來個大合照先~1.2.3…..



當日除了玩咗一個好開心嘅下晏之外
每人仲有一份禮物添
當中嘅朱古力同樣係好Colourful



最後多謝PRKotex嘅悉心安排,花花我當日玩得好開心呀
至於呢兩包Kotex…花花仲未有機會用到,下次用過之後一定再同大家分享分享

 


 


分享完畢


多謝收看






沒有留言:

張貼留言