2011年6月25日 星期六

[花花周圍食]日式放題之松屋

日式放題花花其實都試過好幾間
早兩星期前就同蝦子餅再次光顧了[松屋]




地點揀了銅鑼灣店
近公司嘛~
這間如果想星期五walkin去的確比較難
我哋試過幾次突然間星期五想食
每次去到都因為要等,所以放棄咗
而今次因為平日去,所以先唔使等位




它分了好幾個時段
而星期一至四又會平一點
如果宵夜時段會更加抵添~但就要等到十點喇
如果下次睇完戲再去食都係一個唔錯嘅選擇




點單主要分了四大類
一品料理,刺身,它們主打的串燒,及壽司手卷等
最開心的當然還有甜品雪糕及飲品
蝦子餅喜歡呢間主要原因也因為佢有得任飲
他可是可以一餐飲上三,四罐飲品的人
所以會覺得比較化算D




一開始就食雪糕?
非也,這只是是一球wasabi而已
你們喜歡吃wasabi嗎?
出奇地喜歡辣的我卻對它沒有興趣
我不太喜歡那種"弓"鼻的感覺
每次也只會落丁點在醬油上作調味~





飲品也有十幾樣揀
除了一般嘅汽水啤酒
也有一些特飲
但經過上次試過之後........
還是揀回正正常常的罐裝飲品吧




當然一開始就一定先吃魚生啊~
我魚生當中只愛三文魚
好味道..沒有根,也夠凍
我們之後重覆點了很多很多回





這是牛舌,咸了一點呢
肉質還可以~
松屋主打是吃串燒的
那天我們也吃了很多呢~




雞軟骨及蝦





左右兩邊的兩串
我很喜歡吃,是雞肉丸
咬落入面仲有軟骨的
我個日自己一個食了五串
哈哈哈,好誇張,五串即係十五粒呀
真係死得......





雞翼本身好期待的
但.........又係咸咗少少
如果唔係就一流喇~
因為其實燒得很香口,雞皮亦很脆




天婦羅,我大多數會選擇食蝦
其他蔬菜的我都少吃
始終都係有炸粉,吃得多好快飽的





豆腐也是我喜愛之一
加埋蘿白蓉,點上汁料一口吃
好味道呢~





羊是我喜愛嘅肉類之一
但我知道唔係個個都鐘意食羊
覺得好"羶",但我就偏偏喜歡那種味
唔"羶"就唔係羊啦~很變態啊~哈哈





手卷壽司類
嗯....還是吃回主打串燒好了





大家如果有機會吃
記得留肚吃雪糕
有四款味,綠茶,朱古力,芝麻,及紅豆
它可是四款都好味到不得了
好香濃,幼滑
那天,本身好想再點,但想點時原來已經過咗last order時間啊~




個日兩口子食得好飽
這簽桶裡包含了我自己一個吃下的十五個雞肉丸呢~
哈哈,再諗返都係覺得太誇張
下次還要記得留返D時間慢慢歏雪糕呢~


分享完畢
下次再一齊搵好野食啦~



 


沒有留言:

張貼留言