2011年6月8日 星期三

[妝文分享]MAC 實在燒得我很大~哈哈哈

之前遊覽面書
見到敗金Post了一幅MAC嘅眼影圖
一睇真係不得了
第日已經走左落去Sogo睇實物
最後決定先敗一粒回家玩一下



是它喇~MAC 嘅 Mix & Switch
一盒裡面包含了兩隻色
先揀左一隻普遍一點嘅啡金銅色



這隻是可以乾濕兩用的~就咁睇好似沒有什麼特別



但濕上之下,隻色當場靚好多,仲sharp哂添
個日MAC個哥哥仔係將所有嘅色都濕上試哂上手
的確係靚呢~




那一天就決定玩一下
為左襯番佢,所以揀回大部份嘅MAC嘅其他化妝品



先用主角嘅淺色掃在整個眼廉
深色就加強在眼尾位置



弄濕眼影掃後再點一下深色眼影
在雙眼皮位置劃一條粗粗的~




我的至愛眼線筆又出場了




先劃上一條內眼線
我其實都比較喜歡加一條內眼線的
總是覺得雙眼睇落去會比較精神
之後再用 Eyeline Jel補回一條幼幼的眼線



塗睫毛液前先夾一下睫毛




今次沒有用上的至愛的MJ
改用了Fiberwig,這枝也出奇地好用啊
我而家見莎莎卓悅個D都已經有好多好多唔同款
但紅色呢枝是我比較喜歡的




雖然擦頭比較大
但小心一點依然是沒有難度的
擦完嘅睫毛比起MJ會冇咁一枝枝
但..不是不美啊~只是不同擦頭有著不用效果嘛



這款金銅色的確十分容易掌握
我相信絕大部份嘅你地都可以一試
下次行開叫D BA 濕上試比你地睇下
一定有驚喜..定係我真係一個大鄉里
咩都睇到嘩嘩聲呢~哈哈




今次又再次開了新Colour Con
係咪有D似曾相識呢~
咪係幫游游團購回來的啊~
(再似謝過游游了~)
很美,比起我一各向戴開的不同之處係
這款更薄的...顏色是灰色的..




完成眼裝後就向下繼續
接住到胭脂
MAC 的 Prim & Proper 及 Shell Pearl



Shell Pearl 出場度亦算是高的
於胭脂後再掃上,整個臉頰輪廓即刻出哂~
是十分百搭的一盒 Beauty Power
大部份胭脂都可以搭上它的...喜歡



最後當然是咀仔啦~
當然都係MAC - Victorian
(大家悶了嗎?哈哈哈...無辦法啦..今次主題係MAC嘛~)
一隻好粉紅嘅顏色
因為眼妝比較大地色了
所以就乘機可以用一些比較鮮色嘅唇色




配合 Lips Gloss - Perennial High Style




原來都幾好睇~
好啦..下次用多D你地先得




是次MAC 妝完成~
其實我開始買第一樣MAC都係上年嘅事
點解會買呢?知唔係因為睇完Ztyle嘅美女們之後被燒著咗囉~
今次到我放火喇~燒到你地嗎?



er............過多兩日之後
最終忍唔住,又死死地去買多兩款~
死火......花花開始發覺自己有病
得咗一種叫購物狂嘅病


 




分享完畢
多謝收看


沒有留言:

張貼留言