2011年6月24日 星期五

去印小幫手(〃^∇^)o_彡☆左R右R又得,養寵物嘅你又得,就算返office都得,得咗!

熟識花花嘅人應該都知我有個慣習慣
就係手多多,有時見到手手腳腳損咗
就一定成日用手去”R”
久而久之就會成手腳都會好多疤痕或者係印



今次就從PR手上得到兩枝喜療疤
就盡管看看效果如何~




如果皮膚受傷要癒合,當然主要就要靠皮膚低層嘅骨膠原
若果骨膠原唔足夠,就是會令皮膚出現疤痕嘅原因
喜療疤今次就採用了 [21全效更新系統]
先以MPSAllium Cepa 等雙效活性成份滲入皮膚平衡骨膠原生長
促進皮膚組織更生,能軟化及改善疤痕
之後再注入蘆薈,維生命EB3等天然成分
在滋潤及保護皮膚組織同時亦有幫助減褪色素




而它們的瑞士新配方是來自由擁有40年歷史的大藥廠硏製出來的
令使用者用得更加安心




一枝咁大枝,又唔會真係一年365keep住用
盒上面清楚印有到期日子,第時一時醒起要用都唔會有問題喇~






盒內除了一枝藥膏外,還有一張說明書,中英對照
說明書上還列出各種疤痕建議嘅使用周期



扭開白色蓋子後,可以睇到仲有一個封口封住
可以到需要用時先真正開封




哈哈,我自己就好鐘意將個蓋反轉向下按
反而用牙簽我會整得好醜怪架~




藥膏有別於一般白色牙膏狀
水水的,很好搽,試過後發覺仲好快吸收哂
唔會泣痴痴的,正是花花最喜歡的質地呢~




而今次試了兩個地方
分別於手上及腳上
兩者都係已經癒合後嘅傷口




手上這條傷痕真係新鮮滾熱辣
收到喜療疤那天就給弄下
所以過了幾日後見結蕉了
當然一定要試試看啦
而且於黃金期0-6個月內使用會更加係去印嘅最佳時間添
經過三星期,個印都明顯咁淡咗好多lu…




而腳個個印就起碼有三至四個月lu..
原因都係我手多,之前比蚊咬
(
都唔明點解要咬我呢個位,激死我喇~)
本身都唔抱咁大期望,但估唔到都有淡到
但就冇手個個咁明顯….




係喎?唔記得話返比大家知
我個條新鮮滾熱辣嘅疤痕究竟係邊條友仔整~
知唔係唔願上鏡右邊個位囉
佢成日都蝦我,唔好以為左邊位女士唔會呀
今次未輪到佢咋,其實兩隻一鬼樣,激死花花喇~
我諗有養貓嘅你地都一定會明白的,對嗎?




其實都仲有一樣意外會令我隻手成日都起咗一條痕
大家有返Office都應該會成日都同我一樣
就係比D紙界到,我真係隔日就一次,又時一日幾次都會
如果界到之後個晚搽佢,第日其實都已經唔見咗
所以而家我都有放定一枝向公司,以防萬一嘛~





 


 


 


分享完畢
多謝收看


 


 


沒有留言:

張貼留言