2011年6月2日 星期四

[妝文分享]上次敗下來Dolly Wink 眼影實戰篇

大家還記得之前在莎莎因為包裝而買下來的眼影嗎?
當時寫敗家文時說過話已經開左黎玩
但就直到家下先出文
花花很懶吧~嘻嘻....不好意思喇~~
那天用到的化妝品如下



主角當然離不開是它嘛



灰色搭上粉紅色的Dolly Wink #02 (Gary Pink)




粉質都算幼細
但用它是的確要比多少少力
顏色不算太出個隻
以上是用手掃了兩次嘅效果



今次我也是跟著它盒中的教學來化的
先用左邊第二格淺灰塗在整個上眼皮位置



因為知道顯色度不高
所以用了付送的棉捧代替了日常用的化妝掃



之後用尾二的灰色塗在雙眼皮位置




Colour Con 對於現在的我
已經成為咗每次化妝嘅必需品了
其實每次開新嘅Colour Con
我都有幫它們影下相做過記錄的
有機會的話下次來過Colour Con 分享文吧~



接著先用返淺灰色打亮下眼嘅前端
粉紅色就塗在下眼後端




最深的灰黑色作眼線



但我自己都係覺得不太足夠
所以在灰黑眼線上再加上一條黑眼線




掃上睫毛液



眼妝大功告成
今次的Con是藍色的
很美,自己很喜歡
好似有點喧賓奪主了,哈哈




胭脂是我其中最愛的品牌之一嘅 Benefit
這盒是thrrrob,一隻十分自然嘅粉紅色
當初買下它是因為本身想買蒲公英,但斷貨
所以BA介紹了這款給我,亦成為了我第一盒的Benefit 胭脂,從此愛上
喜歡它當然首先是質量好
其次是每款胭脂也有配上不同嘅圖畫
每盒都正正方方,方便收納嘛~





這款粉紅色的胭脂帶有少少嘅閃粉
除了正常掃在胭脂位外
我亦喜愛輕輕掃在額頭及下巴位置



上次在canmake賣下來的唇部遮瑕筆
這枝是已經包含了保濕成份
可跳過潤唇膏正接塗上



即刻病樣出哂黎
返工時用上真係可以請病假喇~哈哈
(講下笑,花花係一個對於工作好認真嘅人黎架)



Lavshuca BE-1





之前出敗家文的時候
有sis同花花講開這款唇膏閃到爆
我去過她之前嘅Post睇過,的確又係
但我斷估因為我先用了唇部遮瑕膏打底
所以效果出來又可以接受



完妝圖是這樣




今次這個妝欠了一樣東西
就是一對假睫毛
我諗應該加上後會美觀很多
但我始終還未找到竅門
如果硬要痴上,應該最後這篇文係出唔到街
因為整個眼妝會被我破壞哂
亦因為冇咗副睫毛,成幅構圖的確落哂去副Con度
唉...不太滿意吧! 下次再努力一下

其實我還有很多很多東西想同大家分享
不論是妝,食,甚至之前提到的Con文....
但我諗我真係太懶...
真係好希望我有更多嘅動力呢



好了,今篇分享完畢
又再多謝大家收看喇~
下篇見~



 


1 則留言:

  1. 隻眼線筆防唔防水,一掂水會唔會暈開?
    [版主回覆06/08/2011 22:53:00]我自己覺得佢幾好用,都算防油防水..唔易化~我用緊第二枝喇~ 如果要好防水嘅可以試下mac,佢地有枝係超級防水架~ 但我自己用呢枝都覺得足夠了

    回覆刪除