2011年6月17日 星期五

Soup ? Coffee or Tea? 廿四小時歎住瘦

夏天一到
大多人都第一時間都應該係諗到減掉身上多餘嘅肉吧
現今都市人都十分忙,就正如我一樣
每天返工放工都已經佔了我大半日時間
所以一些方便嘅減肥方法就啱哂我喇



前一排就試了TrimEC(易纖諾)嘅減肥產品
還叫了蝦子餅幫忙去拎
本以為是一兩盒吧
原來是一大包,仲包得靚靚的
真係唔該偉大嘅蝦子餅了~






這禮品包包括了好幾樣產品
有纖體咖啡,青檸檬茶,還有兩盒收腩湯
每盒包裝上都清楚列明到期日
根據盒上說明,所有產品都係經過易纖諾悉心調配,天然好味道
當中獨創的 [3L配方] 由專家研製,針對亞洲女性需要
300% 速度分解頑固脂肪,無分日夜24小時Keep住燒脂,仲有效消除浮腫
因而深受日,台纖體一族愛戴,更被譽為[神奇睡眠減肥法]



但這麼多不同款式,怎樣分配好呢?
我自己就會將它們放在不同時間享用
以下再慢慢說給大家聽啊~




先看看這頂級咖啡(Coffee Deluxe)
採用頂級咖啡豆,每杯含66kcal,都只是普通咖啡嘅三分一
咖啡中嘅咖啡因及單寜酸能抑制食慾
而當嘅水溶性纖維Fibergum可排清毒素及廢物




開始時的確對咖啡不太熱衷嘅我
有諗過我是否可接受得到佢嘅味道
但飲過原來又可以呢~
比起出面嘅茶記咖啡,它是沒有苦澀味
還充滿奶香味添~
大家都知道咖啡可以醒腦提神吧
所以呢~我喜歡將它作為早餐或下午茶
咁樣返工都唔驚會恰眼瞓啦,對嗎?
當中早餐係每朝嘅第一餐,當然要吃得滿足一點
我自己就會配上麵包,都是一個飽肚嘅組合
直到下午都不會肚餓啊~




這是另一款特飲青檸檬茶(Lime Tea)
含豐富嘅維他命CE,高效抗氧
Fibersol-2
專利配方,可吸附腸內多餘脂肪
刺激腸道蠕動,同咖啡一樣亦可排走毒素



如跟盒裝上的建議飲法加120毫升水味道會比較甜的
不好太甜嘅可以按個人口味去加多一些水




檸茶我自己喜歡配合凍飲
飲完肚仔飽哂
用來代替宵夜嘅可樂及薯片亦是不錯的選擇啊~



講完飲料,不如又睇下我當中最喜愛嘅湯類
花花自問係一個超級湯怪,不論是中湯,西湯
我都喜歡到不得了,呢兩盒直情係為我而設呢~




每一盒收腩湯都有一張十日嘅減肚腩嘅餐單
餐單由營養師精心設計,都是配合一D麵包,生果,餅乾等等
大家喜愛嘅話都可以試試跟一下




其中一款有番茄湯及蘑菇湯各五包
怕悶嘅人就岩哂呢款
間住飲就唔使獨姑一味啦




番茄湯包中帶有蘿蔔粒及香草



而蘑菇湯就有粒粒蘑菇




打開湯包時已經聞到陣陣嘅番茄味及蘑菇味喇
呢盒兩者之中我喜歡蘑菇湯多一點



另外就是這款冬蔭公湯
好辣人仕必然會視它為首選,我就是其中一個喇~
就算一連五日飲我都沒有問題啦~哈哈
而且有研究證明辣椒可有助減磅達8%




湯包中有原隻蝦米仔
沖完可以等一陣,D蝦米仔淋D
酸中帶辣,好野味呢~




相片中用碗來盛起,因為想你哋睇得清楚一點
平時我會照用杯子,而且喜愛濃湯的我更加會專登加少一點水
感覺會更飽肚一點添





咁湯我又會在邊個時間飲用呢?


第一我會將它放在晚餐前飲用
大約餐前二十分鐘啦~
因為我自己飲完湯後大約十五分鐘就會開始覺得有飽肚感
如果一飲完就開餐嘅話
當我開始覺得有飽肚感嘅時候我已經食完成餐飯lu…
這是我自己試過幾天後嘅結果計算出來~
當然個個人感覺唔同架,以上係我自己嘅飲法

第二我會向星期六或者日當作午餐
點解咁講呢?因為我呢D一放假就會瞓死咗嘅人
起身時間都講緊係兩點幾,攪呢攪路都差唔多三點
咁食晏又唔係,又唔想食咁飽因為幾個鐘後又晚餐啦嘛
所以就可以飲包湯,咁又代替左我平時最鐘意嘅公仔麵lu…幾好呢~

自己試左一個星期,其實我自己本身真係好為食
好多時向公司又好,屋企又好,都好鐘意搵零食食
就算夜晚食完飯一陣,都要搵下有咩好咬
咁樣真係想唔增磅都幾難
但呢個星期呢,就用左佢地做代替品
咁又真係可以頂到口痕個種壞習慣
當然啦~如果愛靚愛瘦嘅你哋
飲用佢地之如再配合均衡飲食
要瘦身應該不是難事





最後我希望大家都有一個Fit 到爆嘅夏天~


如果想知道TrimEC更多嘅資料
可以去它們的網誌啊~
http://www.trimec.com.hk/#/home/


 


分享完畢
多謝收看


 


沒有留言:

張貼留言