2011年6月2日 星期四

演唱會前食飯好去處☆・゚:*:゚L□∨Ε 我也要和《他》一直相愛☆・゚:*:゚L□∨Ε

每逢演唱會前
十分懶惰嘅花花又係因為唔想行咁遠
所以都會响尖東搵食
近呢幾次我都係食同一間



《好時沙嗲》
這間於五六等日子都會經常爆滿
由其如果有演唱會更甚
當日我倆也因為驚冇位
所以未六點就去到
但都已經坐滿七成了
環境的確一般的,但我一向都是好食大過天
不是不歁入目的話,我是接受得到的




倆口子叫不了太多食物
先叫了一客海南雞飯
嗯...差不多每檯都會叫的一道菜
老實說,但這並不是我的心水
蝦子餅還一直說好一般,麻麻地,沒有雞味
(哈哈哈...真正的雞味會係點嘅呢?)



跟雞一同上的油飯
看下去色水好足夠
但與味道是不相符的..哈哈..
唔係話唔好食嘅
但並不是以前媽媽整雞飯嘅味道
(突然又很掛住媽媽了......)



沙嗲串燒,雞,牛,豬各兩串
配上花生碎粒及香濃的汁醬
食它時可以一口咬下,冇痴住支籤架~
蝦子餅說當日烤得乾了一點
(唔通師傅都趕住睇演唱會...哈哈哈)



當然叫了菜中和一下
馬來西亞menu上沒有太多選擇
都是揀我至喜歡吃的通菜吧~



還有..就是它喇
我來這裡最主要就係為咗佢"叻沙"
真係我一個人都可以...............飲哂佢D湯
超濃椰香味...配上我至喜歡的米粉
(有時另一些馬來西亞食店會用上瀨粉,花花不喜歡瀨粉呢..)
wow~呢一碗野足以令我放棄其他野食都要食多D
大家如果都喜歡吃叻沙都可以去試下啊~


======================================================

食飽過後
當然就起行看他喇~
我記得幾時喜歡上他呢
好似係"喜歡你是你"那個年代
好長遠嘅事了,佢真係唔叫靚仔喇
但唔知點解就總係會被吸引住

好...開Show~看相吧~



你件衫好鬼正囉~哈哈...我要剪哂佢...唔抵得




中途唱了一些舊歌
向全世界說愛你,喜歡你是你,男人最痛,我的天我的歌,心血
我全部都好鍾意~
但當中最最最鐘意係**徹夜纏綿**
點解...嘻嘻....秘密...唔話比你地知~




與葉德嫻合唱 [教我如果不愛他]




自彈自唱 [唯獨你是不可取替]..好正




當晚成日比Fans成個人拉咗入去...




還有超爆笑嘅Big 4
爆到冚呀~
加唔加場姐~wakakakakka~
(有睇嘅你地會明架喇~)
佢地真係好好好朋友




當日一入場嘅時候,我仲心諗個台咁細
原來用咗成十個升降台呀~考靚呀




睇到後面Fans嘅牌就知尾聲喇
唔捨得唔捨得呀~




尾Part嘅煙火效果~完美 ^^




安歌時來多一次唯獨你是不可取替
一齊萬人大合唱最後一句 <一直相愛>





十一點半完場
其實我覺得好好睇,如果再唱多D舊歌仲好
有D位我聽到眼濕濕,好感動
亦睇得出佢同Big 4 真係好朋友得好緊要
最後希望你可以同sammi 開花結果
下次演唱會記得等埋我,一定再睇

===========================================================



那天又開了新買嘅玩具喇~
下篇待續~



分享完畢
多謝收看




沒有留言:

張貼留言