2011年3月12日 星期六

我的肌膚的確因為它而變好了 – YOUNG+無菌豚胎素十天美肌之旅

上次花花因為出值了一Blogger Event 而認識了它 來自日本的MIYABI
之後更每人得到一盒十枝裝的美肌飲品 YOUNG+ 無菌豚胎素



胎盤素愈來愈受歡迎,原因係佢對於抗哀老效果十分顯著
所以呢市面上亦有好多胎盤素嘅產品,注射,保養品,口服都會有
口服當中以口服液就最易被人體吸收,效果會比藥丸等較為理想



而家日本政府為左安全,所以都規定唔可以用牛,,鹿等作為胎盤素嘅原料
所以豚胎素就成為左近年日本美容界最流行嘅產品



花花試用其間,每晚都是睡前飲用一枝
而且更是沒有加任何其他飲品一併飲用
因為跟本唔需要,它的味道超級易入口
有一點像荔枝加桃的味道,可以用好味來形容添



每枝背後亦有賞味期限
及它的主要成份




全日文?睇唔明,唔緊要
盒內亦有備中文翻譯
清楚寫明它的功效,成份等等
咁就唔怕睇不明啦



開頭我都唔知咩叫無菌豚,原來所為的無菌豚,
即是指隻豬身上面唔會帶有某D指定病原體

DBB亦係向豬媽媽懷孕未期用剖腹手術拎出黎
經消毒之後就即刻送左去無菌嘅養殖場
由養殖場嘅管理員用特別嘅飼養方法繼續將佢地養大



無菌豚胎素精華與人胎盤素有90%相近
比起羊胎素60%更加接近人體,所以會更容易吸收添




試用十天後,的確花花皮膚變好左
就連身邊的朋友及同事亦說我的皮膚變好了
雖然在開始時有出了幾粒暗瘡
但這也是正常現像,因為這正代表內裡開始排毒起來
之後過左幾日,暗瘡已減退了之如連我本身的暗瘡印亦一併減淡了

最明顯係面部皮膚毛孔收細左好多
當中的膠原蛋白胜肽更令肌膚白滑左同充滿彈性
當化妝上粉時沒有卡粉就確實知道了
腸胃亦比平時運作得更好
而且平時每月一次的生理痛亦好神奇地冇左
(
我不是痛到死去活來那種,但亦一定會不適的)




年初二賞烟花當天,我只上了少許粉底

塗上了唇膏,沒有任何眼妝之下
一樣可以顯出好氣色呢~



Young+ 全能美肌飲料
售價:
$ 2,650/盒(每盒10, 每支50ml



無菌豚胎素我自己的確喜歡上它
但價錢亦是我要考慮的其中一樣因素
當然,一樣真正有用的產品
的而且確亦都需要一個同等的付出

花花在此非常多謝今次PR給予我今次的試用

想知道更多有關無菌豚胎素的資料
可看看以下Web Site
http://www.miyabi.com.hk/



分享完畢
多謝收看~









沒有留言:

張貼留言