2011年3月25日 星期五

對我起不到太大作用的試用品 – 零黑頭淨

黑頭呢家野跟左花花好多年喇
以前每當去美容院做facial
美容師總說我的黑頭多得誇張
每次針清都令我流哂眼淚



所以當初見到這個Bio-essence [一步驟 零黑頭]
二話不說就參加左
心諗如果可以整走我鼻上我黑頭有多好
不貪心,五成已經好足夠了

今次試用可邀請朋友參加

我就當然搵左屋企個件人兄啦



這是我用前的照片
大家驚訝吧,都說過
我是嚴重的士多啤利鼻
其實不只鼻子上
我的黑頭已經開始擴散在我鼻兩邊的面頰上




相反油性皮膚的蝦子餅,佢其實冇咩黑頭
只是皮膚比較乾,毛孔比較大
上天真係唔公平
沒有怎樣護膚的他卻可以沒有我至討厭的黑頭





一枝Zero Blackheads Remover 40ml




用法先確保手同面都程乾爽狀態
之後擠出適量分量塗在臉上




輕輕打圈,直到有擦膠碎出現
用清水沖洗後再用回自己的洗面用品切底清潔乾淨



包裝上說明性質溫和,不傷肌膚
所以我每天都使用它
而蝦子餅就隔天使用




可能我本身都一向有正常的護膚程序
所以那些擦膠碎並不多




相反蝦子餅就一卒就走出大量的擦膠碎
証明他真的平時唔護膚,唔保養
所以角質較多,而且他說在鼻子打圈時有一點點刺刺的



我倆試用了個多禮拜之後…….
結果未如理想,我的黑頭還在
相信是我的千年黑頭太深
普通的peeling產品對它起不到作用



而蝦子餅本身黑頭不算多
所以變化亦一樣不大
唯一覺得用完它後,大家皮膚都變得平滑左
只可說如果將它當作peeling
不是當作去黑頭的好伙伴
相信會好得多呢~

雖然結果未如理想
但都多謝
ztyle給予我今次的機會可以試一下
畢竟,所有有關係到黑頭,毛孔等產品
我都好樂意試試看



分享完畢
多謝收看




沒有留言:

張貼留言