2011年3月12日 星期六

與貓相聚一刻

年三十晚公司可以放早
幸運的我今年可以五點半走得人
但屋企人卻約了八點鐘吃飯
我倆就用了這中間的時間先與貓貓相聚片刻



記得上次出席某Event時看見了這貓Cafe
喜愛貓咪的我說一定要找天去坐坐



地方不算太大,都是一般Cafe格局
大約可坐下三,四十人
周圍都有貓貓的擺設
牆壁上亦貼滿了貓咪的相片



門口位放了很多貓貓的日用品
貓貓的文具....什麼都是貓貓的...
坐下時職員先叫我們入會
下次再來不知是否有折呢?



叫了一杯熱朱古力
餐牌上好攪笑的,每一樣飲品也加上一個"貓"字
就像這杯..是貓朱古力,有貓奶茶,貓咖啡



這小吃叫生芝貓
是烟肉裡加了芝士及一隻大蝦
大蝦爽口彈牙,烟肉香口,再加上我至愛芝士
的確不錯,下次可試試啊~



今次我大約看見六七隻貓貓
每隻也很討人歡心,每隻都很可愛
這隻好百厭,周圍攪呢攪路
得個背.....?



是牠喇...哈哈...一隻灰色的英短



這隻一路都痴住個Modem
可能這裡就是牠的地頭吧



這隻我好喜歡牠啊~
但不喜歡被抱
除非牠自己跳上你身上
超有性格的..哈哈



D 紋靚到呢..我就是喜歡這種紋



這隻摺耳貓只可遠遠觀看
因為被人連籃帶貓咁拎走左某一人客枱上
不是一同玩樂好一點嗎?
希望下次可以摸摸你...



這隻貓咪好愛睡,一直到我走的一刻也是睡著的
牠的毛超級滑,滑到我一直由頭掃到落腳
你吃了什麼嗎?用什麼保養品的,說給我聽聽好wor...




最後這隻肥貓..見到佢就想"meet"佢塊面啦~
好Cute呀..佢個樣表面係咪好傻....呢~
但佢真係.............好肥....hahahaha~



就係咁...同佢地玩下
追住佢地影下相
好快就已經過左兩個鐘
夠鐘走人了,希望下次再同你地玩啦~


 


 


沒有留言:

張貼留言