2011年3月25日 星期五

暖笠笠,舒舒服服,充滿貼心服務的醫學美容體驗

每次見到可以試做一些美容服務
花花都會嘗試參加,因為年記開始大了
就會發現面上嘅瑕疵越嚟越多
每次都想找啱一項適合自己的美容服務




今次
就體驗了per FACE 的激光緊緻及SkinCeuticals潤澤護理療程





per FACE 位於銅鑼灣世貿中心35
地方以白色為主,簡潔而寬敞
完全沒有半點壓迫感
只因它佔地7000,仲有180度維港全景睇添



一邊喝下暖暖的花茶



一邊填上個人資料及療程需知



之後就由per FACE 的職員帶花花圍繞一周喇
在接待處的另一邊,放滿了skinCeuticals 的美容產品
今次的療程中的潤澤護理就是會用到它們
per FACE
更已正式成為skinCeuticals特許認可專業護膚中心




其間可看見不同種類的房間
有多間consultant room
有做skintest
仲有一間可以比客人影底療程前後的相片,以作比較
就連做泰式按摩的房間都有,我都好想做下呢~




行完一圈,Cherie 先幫我做一下skintest
睇下我皮膚有什麼問題




 

這部skintest儀器就毛孔,皺紋,皮脂及皮膚色素四點作分析


而我得出結果就是缺水,鼻子及面頰位毛孔粗大等等


呵呵~全中,真係六合彩都冇咁易中呀





之後就開始今次的療程

房間左邊放滿了一陣會用到的skinCeuticals產品
躺下床時,發覺床時暖暖的
原來她們已為客人加了暖氈,這是我第一個喜歡的貼心服務
清潔面部後,先以Laser Facial 活躍皮膚底層
等皮膚處於最活躍,最吸收嘅狀態
封好雙眼後就開始打喇

打時會一路有凍風吹住以作舒緩
而美容師亦細心問花花會唔會痛..之如
亦有一路為這Laser 療程作解釋



Cherie
先會做一半面,對比一下未做同做左嘅分別
之後先再做埋另一邊,總共在全面打了兩次
之前打一半時,我唔係睇得出好大分別
反而打哂完面後,發覺毛孔即時收細左好多
面毛亦因為打laser而變白左
整塊面個tone即時白哂
今次試做還包括埋按摩面部


可能自己好少比人按摩啦
手勢好好,超舒服的,真想叫她按多兩round


最後塗上B5 啫喱,B5面膜,再來一個軟膜


跟住就係花花睡覺時間,因為張床太舒服喇
暖笠笠..所以我好很定我以秒速情況下已經瞓著左..哈哈





美容師臨離開房間時,交低了一個按鈕比花花
有咩需要即時按它,會有她們的同事幫手
這也是我自己喜歡的第二個貼心之服務


脫下軟膜,潔好塊面就塗上精華素,眼霜等..個舒的療程亦告一段落



臨走時去埋她們的化妝間整理一下頭髮
化妝間用了我最喜愛的紫色呀,靚靚




仲有一整排locker ,咁就唔驚唔夠locker 啦~



送上一張療程前後的照片給你們看看有沒有分別




最後,係有D不捨得你這張令我睡得很甜的床..哈哈哈


而家per FACE 亦做緊推廣~
只需用體驗價$480
你地都可以體驗一下[光緊緻SkinCeuticals潤澤護理療程]一次
之後更可以全數換購SinCeuticals正價產品添
如果大家喜歡打Laser之如再加上一個舒服的按摩服
可以click 入以下網,一齊體驗一下吧


 


http://www.perface.com.hk/form/s3.php


 


 


分享完畢
多謝收看




 

沒有留言:

張貼留言