2007年10月18日 星期四

寫Blog 插圖問題

之前有人問我點解而家可以寫到Blog同插入圖片
其實我而家既情況同之前一樣
但我發見有一個方法可以等我唔使番到公司先寫Blog
(
因為我係公司睇既yahoo Blog 係正常的)

首先我會係Word 度打哂我想打既野
(
咁做係防止係yahoo Blog 度轉字體時會一D大一D )
好似我而家既樣大小既字體我係用 (字型大小 “10” )
之後就係正常咁upload D 相上個Yahoo Blog
因為Yahoo Blog Upload 相方面我冇問題的
只係要遂張遂張咁Upload 係麻煩D

好喇,Upload ~~
咁我會開多一個視窗
即係我一個視窗係打Blog
一個視窗為持係Yahoo Blog 個相薄度

咁我用Copy and Paste 既方法將我係Word 打好既文字
貼上個Yahoo Blog ,如你要中間加相
就要分開貼文字了

貼相呢?我頭先咪話開左多一個視窗既
我係在我開了Yahoo Blog 相薄的那個視窗
按你想放上Blog既相片,之後右Click 揀復製
再係你打Blog 既地方貼上便可以了

即係如果文字加圖片梅花間竹咁呢
-
就要係Word Copy and Paste D 字上Yahoo Blog 個視窗度
-
用開了相薄既視窗,又係用 Copy and Paste 貼番張相係 Yahoo Blog 個視窗度
-
再重復以上動作便可以了

有咩問題再問我啦!!!~~~


3 則留言:

  1. hi!
    我都同你一樣,有呢個問題發生呀~(插唔到圖)
    我候先發現有個方法..不過我覺得幾唔方便架.
    就係去相簿入面,揀好一幅圖,然後右按內容,有顯示到o個張相既url..然後就將個url copy,再o係發表網誌既內容按"insert image"icon,再將候先個url link 貼上去囉..咁就貼到相啦..
    不過都係你既方法快d..
    唔知yahoo blog插圖幾時先可以回復正常呢??
    但係我公司部機有無插圖呢個問題發生喎..
     

    回覆刪除
  2. Me Too, My Office also is OK Only at home, have this problem Don't Know Why ????????

    回覆刪除
  3. HEHEE~唔該晒你ar.. o黎個都算係個方法o既.至少唔駛咁樣衰要起office度先整到.有時俾人睇住唔係咁好ma, 唔該晒你ar.希望我地個blog可以快d upload到相就唔駛咁煩la~
    [版主回覆10/19/2007 18:16:00]唔使唔該~~ 都係想大家可以繼續寫Blog姐 如果唔明再問我啦

    回覆刪除