2007年10月27日 星期六

麵包超人博物館@第一次鬧交

24 Step 07

Day 3 (Part Two)


今日Lunch冇咩食野,因為時間好緊迫
所以只係好求其係八景島食左個墨魚餅

P1000774.JPG

去完我最鍾意既八景島之後
跟住就去豆子團友最鍾意既麵包超人博物館喇
出車站之後真係唔會行錯,因為一出站已經有好多指示教你點行

bread1.JPG

呢個館如果只係入去行下商店同食下野呢
係唔使入場費的,好化算呀~~
因為我同蝦子餅覺得只係行出面都ok
下午仲有個Show做添

P1000780.JPG



bread2.JPG



bread4.JPG

用一千Yen買入埸券就可以睇埋入面有一個好似係四層高既展覽館
個館入面係就真係好靚,但又真係好小朋友玩意
所以我同哈多都係行左冇半個鍾已經出番黎
當然,如果你你麵包Fans既話,一定會好好好鍾意啦
跟住我地出番黎之後就搵個地方坐,睇下有咩食
同埋等埋我地另外既四位團友喇~~

bread6.JPG



bread3.JPG



bread5.JPG



outsidebread.JPG



all bread.JPG

就係呢個時侯,有個人開始黑面喇~~
又話肚餓,叫佢買野食又話冇野岩食
跟住就坐係度做我最唔鍾意佢做既野
冇錯,佢又係度訓喇,我叫佢唔好訓,佢又唔理我
如是者,佢就訓訓..訓到其他團友出見為至

中途我地都有去買左一D小食食既,但因為大家已經開心
所以冇影相喇~~
之後我地仲有去左橫濱Outlet同埋夜晚食susi
但因為仲係冷戰緊,所以完全冇影相了
**********************************************************


這一日係我地去旅行的第一次鬧交

其實我地兩口子每次去旅行一定會鬧下交的
只不過係多定小姐……..
所以今日就係一個唔係幾愉快既心情下結束了



1 則留言:

  1. 展覽館只係有小朋友嘅嘢玩咋, 入去咪好嘥囉
    張飛好靚可以收藏
    [版主回覆10/29/2007 21:35:00]鍾意麵包既就會好睇囉 如果入面全部都係馬騮仔我都會覺得好玩架

    回覆刪除