2007年10月14日 星期日

我真係好唔開心呀

今日發覺我係屋企仲係插入唔到圖片
正如上一篇文章所講,我左邊同上面既野
係全部睇唔到~~
但當我番到公司就咩都睇到
所以呢我要係屋企用Word 打好左我想講既野
同埋加哂我既相係yahoo blog 先
再由屋企send mail 番公司,再係公司開番個blog
用copy and patse 既方法
同時係公司插入番我係屋企已經upload 左既相
咁先得~~~


所以呢,我會盡量去keep 住 update 的
但一定比以前慢
因為我係要早點回公司去做呢樣野
又或者等我九點幾做完自己野既時候先有時間整理私人野

To: Yahoo 編輯部
希望你地盡快去整番好個Blog
如果唔係我諗我又會轉會了


沒有留言:

張貼留言