2007年10月7日 星期日

斤斤計較

今日同哈多去了深井食tea
之後便諗住再去"歡迎你"超市逛逛
因為之前哈多的家人比了一張一百元的Cash Coupon給我們
啍~~行行下因為本人既感冒未有好轉
又見只係四點多,心想買一pack煲湯既料去煲下湯都好
煲湯料有幾款的..我自己喜歡椰子味,所以揀了一包椰子南瓜
但哈多話麥唔係海地椰先止咳咩~~><
好..我味揀一包有我喜愛既椰子南瓜加海地椰囉
揀好左.已經放埋落部手推車到
未夠一分鍾,哈多又話...yee..冇肉既,咪又要買豬骨囉..
呢個時候既佢已經面口唔好...
當我行去揀豬骨時...我揀了一包..佢又話"嘩..廿幾蚊咁貴,煲個湯成五十幾蚊
又話去街市買..當時我真係即克黑面...
是旦啦..又唔係日日煲..好耐先煲一次..可以飲兩日架
五十幾蚊兩日都ok 啦~~
你可唔可以咩都計住哂呢
所以我好唔鍾意同你行超市就係因為咁
次次我一放D野入手推車,你就會話呢樣唔好,又話貴..
最後..我黑面加上我已經冇瘾了..我將我買既野全部放番原位
你咁計較,我唔買囉,等我下次自己行..我諗我會開心D
好嬲~~!!好嬲~~!!而家仲嬲緊~~
 

沒有留言:

張貼留言