2007年10月3日 星期三

到東京了

22 Sept 07


Day 1 (Part 4)


經過四個幾鍾既機程
我們終於到東京的成田機場了
過關既時候send了個message比花師奶同花生
叫他們好好照顧阿Don
過了關,萊寶已經幫我地買好車飛了

我們搭京成電鉄去日暮里再轉車去池袋
原來要兩張飛一齊入的
唔講我都唔知呢...
到了而家,我都唔係好記得點行去搭車了
因為當時既我地只係跟住萊寶行
如果我地下次兩口子去唔知仲認唔認到呢

這是我們搭的電鉄
我覺得都好舒服呀
之後我仲影了幾張街景呢

唔知點解日本既屋好多時都唔係高樓大廈
多數都是得幾層的..



 
影完幾幅相
我已經覺得好眼訓
所以已經好快就去左搵周公了

落車了
便是在這裡再轉山手線先可以到池袋的
係日暮里行去這裡我一點印象都冇呀
因為我只係記得唔係簡單一條路
指示又唔係好清色
如果有誰記得跟住咩指示行
可以既話麻煩話番比我知
Thank You Very Much~~


又待續~~


沒有留言:

張貼留言