2007年10月6日 星期六

是日晚餐

22 Sept 07


Day 1 (Part 5)


去完池袋之家放低野後便出發了
第一站去左animate先~~
(同時這個時候萊寶已經幫我們0係迪迪尼Store買了迪迪尼Ticket了)
個度都好多野買,佢有幾層的
但我只係行了三層呢
因為佢有幾層都係D, DVD, VCD and 漫畫
如果我識日文既話我當然會買啦
但可惜啦..我一D都唔識,所以我唔會行
我不過我都有買到野架
至於買左D咩...我會0係戰行品篇先會詳細報告了

去完呢度先知豆子原來係一個folder怪
其實當日我開頭也手上也拿了數個folder
但因為某人係咁同我講,你買黎冇用架Wor..
而我既理智又戰勝jor....
所以我之後放低哂我既folder了...

之後我們便是是但但咁行了一陣
行左D咩..唔記得左lu..
但記得我地去左夾公仔..開頭夾唔到
我咪叫同D staff 講 easy easy ...哈哈,
佢又知我講咩wor..仲話埋比我地聽夾邊,點夾..
就係咁..哈多就一夾就夾到
好好彩之後哈多用同一個方法夾多一個
之後係街度見到個好大既燒墨魚丸
正..我既至愛呀
我又要食~~~

不過食左之後先記得仲未影相tim..
唔緊要啦
都唔係好醜姐~~haha~~

之後去既地方..........
哈..真係唔講得笑
係我血併既好地方,邊樹?
之唔係藥房囉........
真係呢,未上去都未知個死字點寫呀~~
買左咩呀,留代戰行品篇了...

行完呢個好惡佈既地方後
又係時候醫肚了...
因為個時已經係十點有多了
我地咁夜先食野,係因為要等埋豆子既朋友仔
佢要遲我地一班機,所以咪咁夜先食
但係最後都係冇等到佢我們已經食左啦
佢比我地預定既時間黎遲左呢

這是我們晚餐既地方
去到已經排長龍
當我們排緊隊既時候
店員會比meue我地睇下食咩
再同我地落左單先~~
其實都唔係等左好耐,好快都到我地了

這個是我叫的,多蔥的豚肉拉麵

這個是哈多的豪快麵???
究竟豪左0係邊呢,都係一個迷!!!
p.s. 豆子個個麵既湯好好味,下次有機會去會叫豆子個個食,好似係咩三種麵鼓整的

晚餐過後豆子既朋友仔到了
但我同哈多已經要番去了
因為睇一睇時間,差唔多十二點了
但我地又唔識返去,為有萊寶同佢朋友仔同我地番去先
豆子同佢朋友仔就去食野,而萊寶佢地同我地番去後再出去搵番豆子佢地啦
(真係唔好意思呢,我囉,又冇認路..所以又麻煩人地了)

第一日完結了...但我雙腳已經好好好攰了

待續



沒有留言:

張貼留言