2007年10月6日 星期六

葵芳一日遊

今天,哈多話想出去行下
開頭話出去食Lunch的
但因為我既關係...又咪咪麼麼啦
又因為想試下新買既化妝野啦
到真係出門口已經係下午既四點半啦
(=0=)出去食夜晚都得啦,大小姐
難為了哈多等了我很久呢!!>0<
搭完車已經係五點了...
去了我想食既吉野加.....oh.........no......
冇位呀..唔仔呀..
所以去了食圍苑餐廳食個tea先...
我叫了個咩紅腸併雞扒焗反,哈多叫了牛角包熱狗
我個都ok..但哈多個個真係唔掂呀,首先同幅相係差天共地
人地幅相係好靚的,但個真實版係~~~~~~~~~~
個包凹哂,本身夾係個包中間既生菜,番茄同青瓜只係就咁放係碟
唔通係自助式自己夾番入去..唔係怪~~唉..最衰冇影佢相啦

之後拿拿林食完便去shopping 去了
首先去大眾買書..哈哈,之前去完日本後
就成日想買番本日本旅遊書


(=0=)你唔係呀..0係未來既幾年你都唔會去架啦,買黎仲咩呢???
揀好左我既書後發覺個度都有好多精品文具..又買..又睇..又買..又睇
再睇下..吓..原來已經八點幾...即係話我地已經0係個度行左兩個幾鍾
所以係時候走了,如果唔係唔使行番出面D Shop 喇~~
我地今日主要睇下精品..之後我地行了幾間..新都會同葵涌廣場都有行
行到差不多九點半..又係時候去搵野食
因為之前食唔到吉野,所以今餐要食番,好彩,可能夜左
所以唔係好多人,我地叫了兩個餐加免治雞軟骨串
煎雞反麻麻地..D雞鞋既..D汁又怪怪地,牛肉反ok 啦,始終都係佢既主打
雞軟骨好食呀.....食飽飽行多半個鍾番屋企lu..因為屋企個三隻化骨龍仲未開反呢~~


全部都係帶番工司用呀~~
哈多0係我一路買就一路話我,仲麥麥都帶番工司Wor..
咁人地係工司做野好幸苦,見到呢D野會開心番家麻,咁都唔得咩,真係有D嬲呀!!
Donald Duck 同Hello Kitty memo 紙..好靚呀
Marie 好似 Moon Moon 呢
同埋史迪,其實我係唔好它的
只不過見到佢其中一隻係紫色架..即買左lu..
冇錯,我係一個紫怪黎架!!!(大家見唔見到邊隻呀,右上個隻呀~~)

我仲未買齊架,仲欠筆筒同放memo紙既架仔
下次見到要再買過先得:P


2 則留言:

  1. 40多個幫助你快速編寫blog的FireFox流覽器外掛程式 花花@(=0=)花音 ,FireFox對我來說是非常棒的東西,因為它擁有成千上萬的擴展外掛程式使得它變得非常突出。我們在同心協力下找到了40多個FireFox工具,用來幫助你來快速的進行Blog編寫。 http://www.firefox-vs-ie.cn/mozilla-firefox/firefoxExtensions/20070825/866.html 更多資料: http://www.firefox-vs-ie.cn/

    回覆刪除
  2. 哈...而家先買書

    回覆刪除