2010年9月26日 星期日

[Makeup Record]繼續大B眼影 + 我與峰峰的約會

那天我約了一位重要人物 (當然唔係我蝦子餅啦~)
當然要扮得靚靚咁見他囉~嘻嘻~



今次用上這些美妝用品
可以見到大部份都是大B的
冇辦法,我也不知道當我揀用咩嘅時候
就總喜愛揀回大B的
我自己劃眉都用上三樣東西
也比較奇怪吧,習慣了,用小一樣就好像欠了什麼似的~



這是前一排新出的豆腐眼影
之前當它還未上架時
就一早已經鎖定目標了
因為大B眼影當中就是最愛它
加上顏色也是我一向喜愛的啡啡灰灰



又是十分容易 handle 的顏色
而且我最喜歡它的原因是
我就算用它附送的海綿棒棒也可以化到
不用專登用回我自己的化妝掃呢~



當然再令眼睛有神一點就加上一對Colour Con
花花近來也迷上Colour Con
早排又入手兩副
遲一點再分享一下它們吧
而今次就用上Circle Tone 的紫色
覺得誇張嗎?我自己就覺得如果配合代妝的話是可以的啊~



胭脂用了大B的Duo effet - 02 Teint clair dore
一盒有齊胭脂加Highlight,如果帶出街都幾方便呢




花花面肥,所以就揀左偏橙的胭脂
在面上斜斜掃上胭脂色後
再用Highlight在權骨位局部掃上 (相中也看見那Highlight 的位置)
細細力一掃已經上色了...都不錯吧~
當時也看見有粉紅色的
但就是驚自己handle 唔到,所以放棄左冇買



咀仔用了 4D effet - 62 Rose givre
之前好似有介紹它呢
個頂部位置有閃粉的
但我就沒有用上它




很甜美的糖果粉紅
靚靚呢~我好喜愛啊~



這就是自家大B的製成品喇~
呵呵..我榮升大B人喇~哈哈~
下次點都試一下其他牌子先得
用到就連自然都覺得過份咗囉~

========================================================

好喇..我扮咁靚會邊個呢
不是蝦子餅喇~
比佢隻腳大家睇下啦~




係咪已經覺得好可愛呢.........................



登登...........佢就係我妹妹的寶貝仔 - 峰峰喇
快D同大家Say Hello 啦~
當日佢唔比我抱啊~~
一抱就喊喇~成日都要搵阿媽
喂..話哂我都係姨媽嘛,一D 都唔比面嘅~
下次唔買玩具比你玩呀喇~




每次見到佢都好想咀爆佢囉
但玩人地個D就好玩
所以每當有人問我............幾時生返個嘅時候
我都係話:我唔鍾意小朋友架
但唔知睇得多我會唔會改變我嘅思想呢~
嗯................暫時都冇呢~~




那天還收了一份小禮物
媽媽D.I.Y.整給我的小小心意
她之前還問我要咩色
因為她弄了兩隻 - 粉紅色及紫色
我答她說...仲使問嘅
當然是紫色啦~~我係紫怪黎架嘛...


好喇好喇~
點都好啦,我也好想講一句: -

媽媽,我好愛你啊~


 


沒有留言:

張貼留言