2010年9月26日 星期日

在朋友家千日好之Cooking Amy

花花自從結婚後就好少煮飯
就算有都係一個月一餐半餐
還好蝦子餅並沒有怨言.....(佢敢...哈哈哈
)
所以我一向都好少會食到住家飯

前幾天因為中秋節放了一日假
自己屋企人又已經做哂節
所以就沒事好做~諗住發下Mo就算

就係咁,放假前一晚同朋友"她"說了那天冇野做
她就提議過她家hea,還說煮飯啦~
我仲唔舉哂手腳贊成咩~
咁岩,謝小姐水魚就黎生日嘛
不如來過生日飯好了~YEAH~~



當日好豐富啊~有魚,有菜,有雞.........有肉~呵呵呵~





這是弄雞翼的汁料
嗯....好似有茄汁,豆板醬...等等
仲有咩呢...唔知呀~
當她埋頭苦幹的時候
我同水魚只係掛住睇電視啦
掛住玩貓啦,掛住用水魚部腦上網ja...hahaha~



貓貓~~
你都等食中呢~hehe~
就快有得食架喇~等一下啦~




登登~有得食喇~
我仲食左一大碗飯
平時嘅我最多半碗架ja..
因為太好味加上一有汁我就會食好多飯架喇



太多喇..我地KO唔哂佢地~
好想將個肉餅食埋佢架~
但一陣仲有野要食..留下肚先..................

講左呢個她咁耐
大家都知道係邊個未呀~
哈哈...睇Title 未知囉.......
係呀..就係Amy 囉~唔係Dolly 囉呀~hahaha~~
好味呀..我真係食到超級飽
多謝你煮餐咁好食嘅住家飯比我食
下次我煮番比你食,好冇
但先決條件係,你要先教左我
之後再煮番比你食wow~好嗎?




生日嘛,最後食完飯
Amy 就用佢雙摩打手
好快咁就整咗個蛋糕出黎喇~
再食.........ere~~ 好飽..好滿足喇~

在此再一次祝謝水魚生日快樂~
日日都咁開心,日日都咁靚女

花花好開心可以向網上認識了一班好朋友
只怪花花咩都唔識,想為你們做一點東西也未必做得到
希望你們別介意啊~
我希望你們個個日日都開心快樂
如果有唔開心的話,我好樂意做你們的聆聽者的~

多^哂~




 


 



1 則留言:

  1. 去貪就簡.可使心靈得到無比的寧靜與解脫
    視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 視訊 聊天 聊天 聊天 聊天 聊天 聊天 聊天 聊天 聊天 聊天

    回覆刪除