2010年9月8日 星期三

近來送給自己的禮物

近來花花真的太愛洗錢
洗到自己姓咩都唔記了,哈哈
之前收到Jill Stuart 的依貓
見到張Poster即刻著左火



可能只有我被燒都唔定
你們有被燒著嗎?應該沒有吧~嘻!!
今次可以只買個袋,唔使又話連埋入面D 化妝品一起買
所以我先會買 ja...因為唔使用咁多錢嘛!!
更難得連蝦子餅都話個袋OK~
仲唔即刻入手咩~



個袋好女人下架
但我又好鐘意佢將好可愛嘅粉紅色加埋好貴婦嘅黑色lace..
靚靚啊~所以先唔理會唔會真係用都買左先
原本話可以每人買兩個
但我當然控制自己控制得好好啦
個日真係一買完個袋就走個隻
因為我有更重要嘅野想買嘛...



好大粒呀~唔知呢道有幾多份呢~



側邊有流蘇..千其唔好比我D貓貓見到
到時咩蘇都一定冇哂lu..哈哈



好喇..之後再轉地方買另一樣野



就係佢喇.N97 mini ...............唔好"車"我啦~
我用唔慣 i-phone 呀..哈哈
因為平日習慣用電腦keybroad打字
所以都要搵部有keybroad,可以打速成
咁就可以成日用黎覆留言,寫微博
唔錯唔錯.......................................



拎左佢返黎之後就即刻改下個主題lu...
我考慮左好耐架,因為唔知用紫色定貓貓好
最後都係揀左呢個以貓貓做主題的
Kawaii 呢!!!~~~



我仲幫佢著左衫仔添~
咁就當然係我至愛嘅紫色啦~
多謝Amy幫我買它回來囉..............
本身佢有幾隻色,我比蝦子餅過目時
佢就話桃紅靚D..
但我偏偏鐘意紫色呀,個電話我嘅,我話事..啍!!!!


個日就係咁
連續送了兩份禮物比自己
所以呢~點樣都好,都要對自己好D呀~
大家收唔收到呀~~~




 


1 則留言:

  1. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

    回覆刪除