2010年9月17日 星期五

有得玩,有得食,仲有得扮靚嘅Blogger Night

花花好開心今次幸運地可以出席到今次Dermes 嘅 Blogger Night Event
因為我之前一路都想試下
但對於Dermes 係零知識

今次出席完就清楚咗好多有關Dermes 資料喇~



嗰日,我就去咗佢地位於銅鑼灣金朝陽中心全新嘅概念店
全個地方都以橙色為主~



花花一嚟到就揀咗化妝先lu..
旁邊就係幫我化妝嘅Kiko~
當日化妝我比八十分啦~
個眼妝我都好鍾意呀
但係就因為副睫毛好快就想甩想甩咁
所以扣咗DD分啦~



跟住就去咗呢間個牆紙有朵好靚蒲公英嘅.....房影相
我真係唔識笑,唔識點擺Post呀
放過我啦~我好驚呀!!!



之後就先了解一下今次SHR 無痛激光脫毛係咩一回事
原有嘅激光脫毛係用點對點咁打入毛囊
而SHR呢個就用上低能量激光
咁過程中都只會覺得暖暖地,係唔會痛架
真的嗎?都幾神奇wor~~
了解清楚就當然要試一下係點架喇

治療師先會剃走表面嘅毛
之後就塗上一些冷凍jelly
再帶上眼罩之後就可以開始喇
整個過程都好舒服,真係暖暖地架ja
整完之後唔知點解連皮膚個Tone 都白咗wor~



跟住花花餓喇,咁就當然先醫飽個肚先啦~
好多小點心呀,好好味啊~



今次呢個Event 嘅主題係 " You are THE ONE "
意思係有兩個 -
當然第一個 One 代表住佢哋係 No.1 香港人氣脫毛品牌
第二個呢就係佢哋會將我哋一眾嘅顧客都放在 No.1喇



接住就介紹一下佢哋新引入嘅無痛激光脫先技術



玩小遊戲時間
要整返呢隻兔仔出嚟架



花花同Abby雖然唔夠水魚+Amy快
但都替你地開心呀~hehe~~



今次呢間概念店有唔同嘅主題房間
間間都有唔同嘅主題牆
我就當然唔使諗啦..最鍾意就一定係紫色,紫色同紫色囉~haha



即刻自拍多幾張先~



自拍完又影下人哋...Amy 一定識擺 Post 好多啦
所以好快就攪掂囉..人哋~...唔通好似我咁咩!!!!



再同謝小姐影下相先...



就係咁又玩完一個晚上喇~
最後每位Blogger都有一份禮物架



同樣係橙色~



係有返佢哋其中一D主題牆嘅Postcard,一枝玫瑰香檳
仲有一幅可以放相嘅牆紙添呀~


而家佢哋都有得試做啊~

http://www.dermes.com.hk/edm/201009/DBLXS0910E/Form.aspx?ref=DBLOF0910E

9月30號前登記仲可以額外得到Bioderma





其實呢隻兔仔就話哂比我哋知
整個SHR嘅過程~
大家就由最低開始睇下啦~



多謝收看!




 


 


沒有留言:

張貼留言