2010年9月15日 星期三

今個中秋你地食咗未呀@花花整餅記之都唔知自己整0麥

今個中秋,大家買哂月餅未呢~
我已經買左喇~



買咗兩間唔同出品嘅冰皮
蝦子餅話想食wor..
咁未陪下佢囉~



呢間嘅奶黃月餅我真係好鍾意食架
雖然係貴,我同同事夾埋超過三十盒
都一樣好貴,但我鍾意食,冇計
所以就算自己比錢都要買
記得唔她買錯Coffer Shop個邊個D呀
冇咁好食架!!
=========================================================

用左咁多錢買左盒貴月餅
咁當然又要精打世算番先得啦~
知唔係自己整囉.....................
我呢D平時只要煮公仔麵煎下蛋咁就緊係唔識啦
所以上星期六,花花就同幾位好友一齊打攪咗Amy一整日喇
我地買好哂野之後就開工喇~




好誇張嘅咸蛋,好重呀,只係數分鐘嘅路程
但都重到我隻手就斷咁囉~



轉個頭,D咸蛋已經洗好哂喇
好金黃色呀,呢 Part 花花冇參與啊
唔該哂負責呢個步驟嘅朋友仔



工具點小得月餅模呢~
要可愛有可愛,要花花有花花
我花花當然想揀花花啦
但最後係冇用到嘅.....哈哈~~



咸蛋先灑小小酒,再焗一下
蓮蓉切好適當份量
(呢舊蓮蓉唔野小,又係重死人..)



到整皮喇~加埋鹼水,麵粉
仲有一樣原來係要加埋架



原來要糖漿架,我真係唔知道啊
因為令個月餅D色靚D,就要用上它喇~



攪攪攪........攪攪攪
就成舊粉團出咗黎喇~
因為呢舊粉團好粘架
所以先要用油整落自己隻手度
咁就唔會粘到成手都係喇
Amy話用花生油最好
咁會香好多架




用蓮蓉包住咸蛋黃
再用小小皮包住蓮蓉
唔好睇小呢個步驟
因為我成日都包唔哂舊蓮蓉囉
唉...........唔入慣廚房嘅我就係咁架喇
好喇,包好咗就入模.............
點呀,入左模又整唔到個月餅出黎
真係人都癲呀..好嬲自己喇



好lu.........鐘意整到個似樣架喇~
救命呀!!!頭先個D人唔似人,月餅唔似月餅個D...
er.........我有佢地lu..........懶呀...
有兩三個靚就得架喇
你地唔會估唔到呢個係咩公仔掛?



入爐喇~入爐喇~
....................................叮!
Yeah~~~攪掂!!



今次花花整咗八個ja..
因為自己都有冰皮同奶黃
所以唔使整咁多喇~
八個都足以令我叫哂救命喇已經~
下年再努力過啦~

這天,大家弄到一點有多
但大家一齊吹吹水,玩下
咁又同朋友過咗一日好開心嘅星期六
當然啦~最緊要嘅係多謝
借出時間,屋企,工具,心機嘅Amy


下年約定囉~嘻嘻!!


多謝收看

 


 


沒有留言:

張貼留言