2010年8月27日 星期五

[Makeup Record] 大B綠色眼妝 + 是日的小小家品收穫

那天花花約了蝦子餅及她的妹妹等等
去了馬鞍山行了一個白鴿轉

嗯..今天化什麼色好呢~
最後揀了綠色
先看看全家幅



有大B的眼影
MAC的胭脂
MJ睫毛液等等



今次的眼妝主要用了這3隻色
先用綠色 Maybelline smooth pencial shadow 在眼皮上打了一個底
用右上角的   94 Citron Givre 掃在眼皮上
深綠色 07 Noir Emeraude 塗在雙眼皮位置
圖下的19 Blanc Amethyste 搽在眉骨上作 highlight
最後劃上眼線同睫毛液



下眼位置 07 Noir Emeraude 用作後半份
94 Citron Givre 就用於眼頭位置



又是一個方便快捷的眼妝



胭脂用上了左邊的 Prim & Proper 及右邊的 Beauty Power
近來都是在用 Beauty Power 來配合各種不同的胭脂




用起來就是覺得比就咁搽胭脂來得立體感一點,光澤一點呢



咀就用了 Maquillage 的 PK356



色澤比較偏向桃紅一點的



近來花花都喜愛靠在窗邊左拍拍,右拍拍
因為覺得這樣的皮膚超美
但就會食色得幾嚴重呢~

我好似成日都分享眼妝多一點
下次有機會好想分享一下我的底妝
但要一點時間啊~~
耐心等候一下~~嘻!嘻!

=========================================================

好了,分享完妝容
看看花花當天買了什麼吧~



先是這可愛的豬豬衫
超多款揀..對於我呢D有選擇困難的人真是一件難事



最後揀左呢件.........哈哈...唔係我著架
係我叫蝦子餅買架
好平啊~有六折
百幾蚊..即刻覺得自己精明左好多好多
揀呢件係因為人地係巨蟹座
襯哂啦~嘩啦啦~~



跟住行行下比佢地吸引左
好可愛呀,由其我呢D貓痴添...



雖然都要成五十蚊隻
但我都係要買佢地返黎
用佢地黎食公仔麵都會開心D嘛~哈哈~



行了一整天
真的很累...........很累...............
因為對於我呢個超級懶人黎講
我已經行左一個禮拜嘅路架喇~

那天還戴了一款我很喜愛的耳環
花花上星期又淘了一堆冇耳洞嘅耳環回家喇
下次再同大家分享淘寶文啦~~

多謝收看~


 


沒有留言:

張貼留言