2010年8月22日 星期日

為我的甲油做個記錄@祝你們幸福篇

一向只喜歡玩化妝品的我
自從由上年嚟咗Ztyle之後
就被這裡的美人們令我一併迷上了甲油
短短一年時間內
而我就由開頭只有一兩枝的甲油
進化到現在的過百枝,也夠敗家了
冇辦法啦~敗家一向是我的強項

早前,在家無聊得很
所以就拎了一些假甲板在家油油油
也就當是為自己的甲油做過記錄
就算第時想油甲時也方便自己去選擇用邊枝嘛





在我的眾多甲油中
最先得我心的是China Glaze
因為我覺得它價錢唔貴
但又好好搽,上色度亦出色
好多時搽兩層已經係好OK~



呢D就大部份是我一位住在美國的好友帶回來給我的
她自己比較喜愛OPI 及 Essie
所以就大部份也是這兩家牌子了



OPI 我自己覺得比較稀身
我試過,就算用黑色也要搽三層先算最好
當然啦~我呢D玩玩下姐..都係用其他甲油作個比較
唔準架,應該如果比著其他人的話,一樣可以兩層已經搽得靚靚





到Konad 及 Etude House
Konad應該大家都一定認識它啦
他們最出名的當然就係印印甲啦
呢幾枝Konad甲油是因為我有一天我發花癲
但看見他們那幾枝粉色又真係忍不住
好靚,個次我仲係一次買哂五枝添呀




Etude 就直頭係我家下嘅新寵
因為呢七枝我都超鍾意
完全冇後悔買它們回來
High Heel 那枝點同藍直頭正都暈
但唯一落嘅時候要耐DD
因為呢兩枝係有大量粗同幼嘅閃粉的

應該仲有一塊的
那塊是我還有其他購自大B,開架等等我甲油
但我將它借了給朋友
我又冇記性,一路都以為影咗囉...
哈哈,死喇..人老咗..冇咩記性添






當自己剛剛油好哂的時候
原來自己又訂左十幾枝返黎
咁又要搵日再油板先得喇~
我真係係時候停一停
因為我家中的茶机就係被我呢D甲油霸哂喇


最後送一張印甲相給你們



用到的是Etude 的墨綠色
用回綠色印油印上格仔暗花
再用黃色加白色印上四葉草



這款我自己不太滿意
可能當時花花心情不好
只想著加一點代表幸運的四葉草送給自己

花花同樣也希望你地每一個都可以永遠帶著幸運
永遠開心快樂,什麼不開心都快點消失
你們要幸福啊~



 


 


沒有留言:

張貼留言