2010年5月21日 星期五

我也要開始我的健康之旅

我自細就與肥結緣
未試過瘦嗎?

試過食西藥..成功左..
但之後付出嘅代價係一星期返唔到工
父母見到我好心痛
當時還未是我蝦子餅的男朋友
怒得把我嘅藥全部掉哂

之後當然就是反彈啦
近來又想減一下了
不是為了靚,為了穿靚衫
而是為了健康
人大了,就覺得健康是最重要的
而我因為肥,行兩步路都會怕
而且發覺自己開始病多左好多
一病就好耐先會好
所以希望可健康地減一下

先說我家...哈哈..
我可以很定..我一星期足不出戶也不會餓死
我把它劃分三個區域

零食區:



叮叮區:



仲有即食區:



夠強吧
但我的致命原兇是它們



冇錯..我是無飯煮婦
每天都是外食,飯盒
每晚可以吃一整盒
所以好難唔肥

今次就找了它幫助一下



Kilo Off - 瘦身果汁沖劑
它是由法國著名藥廠 Laboratoires Vitarmonyl 製造
內含豐富維他命 C,E,B6,B2,B1,B12
最重要是不含中西藥成分 (之前的經歷我真的怕怕了..)



還有四種功效添



每盒有十包 Kilo Off
細細包..方便攜帶





用法也簡單
將一包Kilo Off 加入一杯300ml 或以上嘅清水
等粉末完全溶於水中
每天一包就可以了
每一次療程需要20天



就從今天
我開始了我的健康之旅

就看看廿天後的結果如何吧!


 


 




沒有留言:

張貼留言