2010年5月18日 星期二

我的BB敗家第一擊

花花等到望穿秋水的花紅(簡稱BB)終於都有喇
所以第一時間就當然買禮物送給自己啦
我已一早諗定好買咩~~

好...先來第一擊
近呢年最得我歡心當然是美甲用品啦
那天..收了信,連錢都未出就忍不住剎落信和敗家喇



這款etude甲油真係靚到爆
先不提顏色..只係個樽就足以剎死我..哈哈
今次先買了三隻顏色



三隻色都靚靚
其實都仲有D色我都好鍾意架
其中墨綠色我都想入貨
但就先叫自己理智一點
有機會再買



這兩枝是爆裂甲油
我揀嚟揀去又是揀回深色系
深紫同深藍~



片就買多六塊
我D印花片已接近進入四十大軍了
因為好多時我會只因印片中的其中一個圖案
我就會買下來...



買左就當然玩一下啦
唔係我又會放一邊忘記左佢地喇
先玩爆裂型警...
先將好Sharp嘅橙色搽一層底先



先試藍色..
搽玩會啞色左



跟住是我最愛的紫色
搽的時候想裂得碎D
可以搽薄一點
亦不需要太講究
是旦搽一層薄薄的甲油就可以了
還掂佢都會分裂架啦
顏色當然兩者D色要撞到應一應先好看啦



配上etude甲油都好好看啊
好閃呢~

我之前拋光過度令指甲斷哂
好唔開心...
為有一路用假甲片來玩印甲來消磨時間



其中有呢幾款
我自己比較喜歡右下的藍色旋渦
你們呢..喜愛那一款呢?



我之前好勤力地每兩日就搽硬甲油一次
想D指甲會咁容易斷
幾星期後
指甲終於長回一點點
所以自己又忍唔住玩一下新片了
無名指那個花是新買的
我自己很喜愛
但真的太耐都冇玩喇~....生疏哂...
睇怕要快D重溫一下先至得lu....


 



 


沒有留言:

張貼留言