2010年2月27日 星期六

好辣人仕之選

好耐冇寫過有關食野嘅東東添

花花很喜歡吃辣
吃粉麵一定怒加辣椒油
吃米線已由中辣吃到大辣

無辣不歡嘅我
近來喜愛了去 位於佐敦的<麻辣媽媽>
很愛吃它的麻辣煲
它的裝修是好一般的啊
但為了吃,我可是在所不計的
而且地點對我來說很方便
吃完過對面就可搭車回家

兩口子大多揀一個麻辣煲
一個小吃
加多一個麵已經好足夠了


<北川涼粉>
D粉好滑溜溜
辣度亦有返咁上下,好味道啊~
只是如果再冰凍一點會更好吃




<東坡肉手拉麵>
麵一般,沒有太大驚喜
畢竟它我主菜不是它
都是想吃一點飽肚的東西吧!



<麻辣雞煲>
它是原煲上的,一路滾住食
這是中辣程度
但已經都可以滿足我呢個愛辣之人
看見那紅紅的麻辣汁嗎?
除了雞之外,還有其他選擇
我就試過魚卜,凍豆腐...
魚卜可是越食越辣
因為魚卜充滿了膠質
從而令麻辣汁越煲越濃,越煲越辣
相反豆腐因為出水就會越煲越淡了..所以豆腐我不太喜歡



<青檸樹>
因為見其他食評都說這個好飲
所以也叫了一杯
um.....我不懂得欣賞啊~
好酸好酸~~
但亦可能因為佢酸嘅關係
所以絕對是解辣的好幫手


分享到此~




1 則留言:

  1. 佢果度既辣魚腸都好好味^^
    [版主回覆10/28/2010 22:44:00]辣魚腸煲,我都有食過呀 我覺得佢 D辣煲最好味都係魚腸 因為魚腸有膠質 D汁會越煲越濃..正呢

    回覆刪除