2010年2月13日 星期六

大紅大金新年甲

今朝一早起身
就預備去整我既新年甲了
新年嘛!
一早就諗好要用紅色
但多心既我又唔想單用紅色咁悶
所以就加埋我最鍾意既Money Colour....
即係金色喇

今次用了很多不同既甲油,印油


Maquillage - 面油
China glaze - Ruby Pumps
Konad - No.23 金色
Bourjois - 1 seconds No.18


印油就黑,金,白加上紅色公主印油


今次首次學人玩貼石
(在這謝過Bear幫忙團購啊!!她真是一個好好好人呢~)

好~先掃上甲油吧


Ruby Pumps 真是一隻靚爆既閃紅色

今次我用了很多印板
主要是S9吧!
這塊基本上全部圖案都好適合用於新年甲


完成品是這樣呢~





問了幾過人,有一些喜歡拇指
但大部份人(包括我自己)都喜歡福字的無名指

Close Up 給大家看看


這幅畫叫: 日本妹妹賞花篇~~嘻!嘻!



大家喜歡嗎?又喜歡那一隻手指小姐呢?

最後~~
花花在這裡祝大家恭喜發財,身體健康
在學既就學業進步,打工嘅就搵多D
美女們越黎越靚~~


謝謝收看!




沒有留言:

張貼留言