2010年2月23日 星期二

我的小兒科 - MJ娃娃仿妝比賽

今次參加了Ztyle X MJ 既化妝比賽
我都係膽粗粗咁玩下
化得唔好請勿見怪啊

仿裝?…其實都不太知道佢既定義是怎樣
展示出浪漫感覺……..??
花花同浪漫兩個字都係冇咩緣份
因為我一向都是粗粗老老咁..哈哈
但都希望盡我既能力吧~

這是今次官方既圖片
(女主角可是太美了, 羨慕ing呢~~)



為左今次的比賽
我找了一些工具

齊陰髮片一塊



靚靚睫毛一對
其實原本想用藍色Colour Con
但我已經冇帶con好多年
加上自己係唔適宜帶con
所以最後改用它了



之後便是暖立立既圍巾了



當然唔小得主角
MJ
既眼影同睫毛液啦




這是眼睛既closeup:-
因為我既感冒關係
眼中既紅根多得恐怖
希望大家見諒





顏色是很適合春夏天的粉色
我一向都是愛用深而濃眼影既人
但偶然用一下粉色也不錯啊



Step MJ既教學差不多
粉綠色塗在眼窩位置
粉藍色在眼尾掃上眼中間位
啡色當眼線用之如再劃埋下眼線尾1/3位置
之後我為了配合我的紫色睫毛
所以就用紫藍色在下眼前2/3位置補上下眼線
劃上黑色眼線
最後用睫毛液塗下睫毛
眼妝就大功告成了

好了..我的最終完妝圖是這樣
花花今次用了美化膚色
因為當日既我感冒菌作怪
皮膚可是超級差
完全係上唔到粉







因為今次的主題是洋娃娃

所以找來了我的娃娃朋友一起合作
這是我上年去澳門時結識的
但估不到回來後原來周圍都看見她
就連媽媽去完北上之後都買了幾個回來

而在背後就加上了一點點effect來凝做那一點點既浪漫感吧!


希望大家喜歡啦~
亦都多謝你們來看看啊~


 



 

沒有留言:

張貼留言