2010年2月9日 星期二

我不入地獄.誰入地獄

今天從家中出發已心知不妙

去到它只是剛剛開門
原來她正在為自己整甲拍緊片
(唔好意思呢~阻到你了)

好了,大家相信都估到我去了那裡吧~
知唔係大埔Miruku Shop ..嘻!嘻!(冇錯,地獄就是這裡了)

第一時間就當然看我今次既主要目標 - 新印花板
今次D新板真的太多都好靚
所以我既選擇困難症又出來了
最後花了一點時間購入了以下





第二樣想買既就是印油了
初初我以為買了比較大路既黑白金銀
已經足夠我有排玩
但事實當然不是
人有時真係貪心的
有了又覺得唔夠,唔心足...
結果往往就變成這樣





它們那種顏料真的越睇就越靚
今次先買入這些
希望可以玩耐一點啊~
不希望又覺得唔知足呀

來!來!來
影張大合照先




當然不放過它們既機會 - 即玩

用了以下東東
睇完你們既印甲活動之後覺得印綿太正了
所以就跟黎玩一下
至於印板都是揀了花花,蝴蝶,精靈既圖案




 
R54 (Ice Aurora)
- 38,48分別深紫同淺紫既印油來做漸變
- 白色印油印花
- 印板用了
M20, M21, M39, M78

製成品:-



我將淺紫部份印得太低了
白白浪費了那美麗既R54
希望下次有進步啦



多謝收看




沒有留言:

張貼留言