2010年2月27日 星期六

Curel 美容工作坊

今天去了Ztyle X Curel 嘅工作坊
一去到已經看見枱上放滿了curel嘅產品

Curel 嘅名稱原來是由英文字 Cure 同 Well 所合併而成
代表著遠離乾燥性敏感肌膚問題的希望



BA小姐就為我做了皮膚測試
水份是 - 27.3
另一個叫 C-Checker - 1507........
如果我冇記錯,好像是測試一下水份易唔易流失
1507好高分數..嗎?
不是了,我問了BA一下正常是多小
...........around 300-400
Oh No!!!!

所以花花皮膚真是超級差呢~



試了一下枱上嘅產品
這是極致保濕化妝水
是三款之中最滋潤的
但試過上手也不會覺得好"lup"



之後curel嘅Staff 就開始講解一下curel嘅發展史
乾燥性敏感肌嘅成因,什麼是紫外線,怎樣正確使用防曬產品等等
最重要令我認識到《Ceramide 細胞間脂質》





最後還示範了面部護理嘅技巧



今次curel很貼心地為我們準備了一些飲品同小吃
但之前花花掛住周圍睇,周圍影...
所以就在尾聲先去拿小點吃了



很好飲呢..我飲了兩大杯..嘻!嘻!~~
那裡有得買..



這是今天的試用品



希望二十天後
我的C-Checker測試會由四位數回到三位數吧~

試用後再分享囉!





沒有留言:

張貼留言